0
שאלות ותשובות

אודות השירות
  • +אודות USHOPS

    אתר USHOPS הינו אתר המתמחה בייבוא אישי מארה"ב ומוביל מהפיכה צרכנית בישראל. הרעיון מאחורי הקמת האתר היה הנגשת חווית הקניה מארה"ב לצרכן הישראלי. USHOPS מציע לגולשיו ליהנות מהמחירים האטרקטיביים בארה"ב, לרכוש ישירות מארה"ב כל מוצר, ולקבלו ישירות עד הבית עם שליח.

    בעת ההצטרפות לשירות תקבלו מאיתנו כתובת אישית בארה"ב בחינם, ומיד תוכלו לצאת לקניות בכל אתר אמריקאי. במסגרת השירות כל נושאי המשלוח והמכס מטופלים באופן מלא עבור הלקוח.

    בנוסף, אנו מציעים את שירות "קונים עבורך באמזון" המאפשר קבלת מחיר סופי, כולל מיסים ומשלוח עם שליח עד הבית, עוד בטרם הקניה באתר אמזון בארה"ב.

    במסגרת השירות אנו גם מציעים מגוון דילים חמים על מוצרים בארה"ב, מחיר הדיל כולל את עלויות המיסים וההובלה. הדילים מוצעים בשקלים ופתוחים לכל הקהל הישראלי, כולל אלו שאין ברשותם כרטיס אשראי בינלאומי. הדילים המוצעים הינם ממגוון תחומים – אלקטרוניקה ומחשבים, משפחה וילדים, טיפוח ובריאות, ספורט ופנאי.

  • +למה לקנות בארה"ב ולשלוח דרכנו?
    • חוסכים את פערי היבוא וקונים ממגוון עצום של מוצרים בארה"ב.
    • שירות לקוחות (בעברית ובאנגלית) המסייע בתהליך הרכישה באופן מקצועי ואיכותי.
    • אין הפתעות מול המכס! התשלום כולל עלויות עלויות המיסים והמכס, המשלוח לישראל והשליח עד הבית.
    • אפשרות לאיחוד חבילות (רוכשים ממספר אתרים שונים ומאחדים הכל לחבילה אחת) ואריזה מחדש לחסכון בעלויות המשלוח.
    • ביטוח חינם על המשלוח (עד שווי חבילה של $100).
    • מגוון אפשרויות שילוח -
      שילוח מהיר בתוך כ- 4-7 ימי עסקים. מתאים לחבילות קטנות ובינוניות וקלות באופן יחסי.
      שילוח חסכוני בתוך כ- 30-40 ימי עסקים- משלוח בעלות חסכונית ואטרקטיבית! במידה ואתם לא ממהרים לקבל את המוצר שרכשתם או לחלופין מדובר במוצר גדול ממדים, תוכלו לעשות שימוש בשילוח חסכוני. ניתן לחסוך לעיתים כ- 50% מעלות דמי המשלוח!
    • בנוסף, USHOPS מציעה מגוון רב של שירותים שנועדו לסייע ללקוח בחוויית הקניה, כגון: איחוד חבילות ופיצול חבילות, מחשבונים לחישוב עלויות המשלוח ועוד.
  • +כיצד פועל שירות USHOPS ?

    השירות מאפשר לרכוש מוצרים בכל אתר אמריקאי ולקבלם עם שליח עד דלת ביתכם:

    • מצטרפים לשירות ומקבלים כתובת אישית לקניות בארה"ב
    • יוצאים לקניות בכל אתר אמריקאי ובשלב השלמת הרכישה מזינים את הכתובת האמריקאית האישית ככתובת המשלוח.
    • החבילה שלכם מגיעה ישירות למרכז הלוגיסטי של USHOPS בניו ג'רזי, ארה"ב.
      כאשר החבילה מגיעה למרכז הלוגיסטי שלנו, צוות עובדי המרכז הלוגיסטי מודד ושוקל את החבילה ומעדכן את כל הנתונים בחשבונך. במידה והחבילה הגיעה ללא חשבונית רכישה מהספק ישלח מייל עדכון שחבילה התקבלה ללא חשבונית- לדוא"ל איתו נרשמתם לאתר. תתבקשו להעלות חשבונית רכישה באמצעות ממשק ייעודי באתר או לחילופין, ניתן יהיה לשלוח את החשבונית בדוא"ל אלינו. קיימת חובת הצגה לרשויות המס בארץ של ערך החבילה ולכן לא יתאפשר תשלום עבור חבילות ללא חשבונית רכישה.
    • אתם משלמים על המשלוח והחבילה נשלחת לארץ במשלוח מהיר או חסכוני, לבחירתכם.
      בקשת תשלום תשלח לכתובת הדוא"ל לאחר עדכון החבילה בחשבון/העלאת חשבונית עבור החבילה. בשלב התשלום תתבקשו לבחור בין משלוח מהיר לבין משלוח חסכוני, האם תרצו להוסיף עלות נוספת לביטוח משלוח החבילה ולבחור את אמצעי התשלום.
    • אנו משחררים את החבילה מהמכס עבורכם ושלוחים אותה עד לביתכם עם שליח.
      לאחר הסדרת התשלום החבילה נשלחת לארץ. החבילה תגיע לארץ, במשלוח מהיר תוך כ-4-7 ימי עסקים מרגע התשלום ובמשלוח חסכוני תוך כ- 30-40 ימי עסקים מרגע התשלום. לאחר הגעת החבילה לארץ היא תעבור הליך בידוק בטחוני ושחרור מהמכס. החבילה תיאסף על ידי שליח הדואר ותצא למשלוח - עד לפתח ביתכם. במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא קיבוץ, מושב או ישוב החבילה תשלח ליחידת הדואר במקום המגורים או למזכירות ראשית. במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא ת.ד. החבילה תימסר בסניף הדואר והודעה על מסירת החבילה תושאר בתיבה.

    כמו כן, אנו מאתרים עבורכם מגוון מוצרים משתלמים באתרים בארה"ב, ומרכזים אותם בחנות באתר וב"עמוד המבצעים החמים". המוצרים מוצגים בשקלים, בעברית, מחירם סופי וניתן לרכוש אותם גם בכרטיס אשראי ישראלי, וגם באמצעות PayPal .

  • +כיצד רוכשים מוצרים באתרים בחו"ל ומשתמשים בכתובת האמריקאית?

    על מנת לבצע רכישה באתרים בארה"ב עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי או חשבון PayPal המקושר לכרטיס אשראי בינלאומי. חלק מהאתרים מחייבים הרשמה לאתר על מנת לבצע רכישה ובחלק מהאתרים שלב זה אינו מחויב.
    לאחר בחירת המוצרים והוספתם לסל הקניות באתר ניתן להמשיך לתשלום.
    חשוב להזין את הכתובת האמריקאית שקיבלת לאחר ההרשמה לאתר כפי שמופיעה בחשבונך האישי - כולל מספר הלקוח, מספר Ste (מופיע בשורת הכתובת השנייה). עם מספר זה נוכל לזהות את החבילה לאחר הגעתה למרכז הלוגיסטי ולשייך אותה לחשבונך.
    בכתובת לחיוב (Billing Address) יש להזין את הפרטים המקושרים לאמצעי התשלום שלך. במידה ואין אפשרות באתר הספק לבחור ב"ישראל" ככתובת החיוב, ניתן להזין את הכתובת האמריקאית שקיבלת.

    חשוב לזכור!

    • לא כל ספק מקבל אמצעי תשלום שהונפקו בארץ כאשר כתובת למשלוח החבילה היא בארה"ב. דבר זה יכול להוביל לביטול ההזמנה ע"י הספק.
    • חשוב להזמין מוצרים מאתרים מוכרים וידועים ולבדוק את תנאי השימוש של כל אתר לפני ההזמנה.
    • בהזמנות של ביגוד והנעלה מומלץ לוודא את המידות המתאימות מאחר והמידות בארה"ב שונות מאלו שבישראל.
    • עבור מוצרי חשמל זכרו - המתח האמריקאי שונה משלנו ואינו 220 וואט אלא 110 וואט.
  • +מהו שירות "קונים עבורך"?

    "קונים עבורך" מאפשר לקבל מחיר סופי מראש ברכישת מוצרים מאתרים שונים כגון אמזון ו- 6pm, אתרי המכירות המובילים בארה"ב. על מנת להשתמש בשירות יש:

    • לאתר את המוצר המבוקש באתר amazon.com או 6pm.com.
    • להעתיק את הקישור של המוצר לעמוד השירות וללחוץ "שלח".
    • תקבלו מחיר סופי למשלוח החבילה לארץ הכולל את עלות המוצר, מיסים ומשלוח בתוך ארה"ב (במידה וישנם כאלה), עלות המשלוח לארץ ועלות מיסיי הייבוא באם קיימים כאלה.
    • ניתן לבחור בין שני סוגי משלוחים, מהיר או חסכוני.
    • אנו נבצע את הרכישה עבורכם ונשלח את החבילה עד לביתכם.

    למידע נוסף ומדריך שימוש בשירות, לחץ כאן.

  • +מהם המוצרים המוצעים בדילים החמים?

    כחלק מהשירות איתרנו עבורכם מוצרים מומלצים בארה"ב במחירים משתלמים במיוחד.
    לקוח המזמין דיל באתר למעשה מבצע יבוא אישי של מוצר אמריקאי.

    שימו לב:

    • אנו ממליצים שתבחנו את נושא האחריות של המוצר והתאמתו לחשמל בארץ לפני ההזמנה.
    • זמני האספקה של המוצרים המוצעים בדילים באתר תלויים בזמינות המוצרים במלאי הספק.
  • +מהם זמני פעילות המרכז הלוגיסטי של USHOPS ?

    המרכז הלוגיסטי שלנו פועל בימים ב'-ו' בין השעות 09.00-17.00.
    כל חבילה שמתבצע ניסיון מסירה עבורה בחגים או בימי שבת וראשון לא תיקלט בחשבונך.
    חברות השילוח בארה"ב מבצעות ניסיון מסירה חוזר, בדר"כ ביום העסקים העוקב.
    לאחר מסירת החבילה, הסטאטוס שלה באתר חברת השילוח ישתנה ל-delivered ובתוך מספר שעות החבילה תופיע בעמוד החשבון שלי באתר.

  • +האם יש להיכנס לאתר USHOPS על מנת לרכוש מוצרים?

    תוכלו לבצע קניות בכל אתר אמריקאי באופן ישיר וגם בחנות המקוונת באתר.
    בכדי לייבא מוצר לארץ באמצעות שירות USHOPS תוכלו לבצע רכישה בכל אתר אמריקאי ולספק את הכתובת האמריקאית שניתנה לכם בעת ההרשמה.

  • +האם למוצרים שקניתי בשרות USHOPS יש אחריות?

    כאשר מייבאים מוצרים בייבוא אישי מארה"ב (באופן עצמאי או במסגרת הדילים החמים אותם אנו מציעים) יש לבחון את נושא האחריות.
    חלק מהמוצרים אותם תרכשו בארה"ב כוללים אחריות יצרן, חשוב לבדוק טרם הרכישה מה כוללת אחריות זו באופן מסודר וברור. חשוב לשמור את האריזה המקורית וקבלת הרכישה על מנת שניתן יהיה לממש את האחריות.
    לאחריות בגין רכישות מהחנות ושירות "קונים עבורך באמזון" יש לקרוא את תנאי השימוש/לפנות לשירות הלקוחות.
    במידה והספק מציע אחריות בינלאומית תוכלו להשתמש בה בארץ בנקל. אם האחריות המוצעת מוגבלת לארה"ב בלבד, תוכלו לשלוח את המוצר לספק על מנת לתקנו וזאת לאחר פניה לספק וקבלת אישור החזרה ולייבל למשלוח בתוך ארה"ב. למידע נוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו שישמחו להסביר אודות תהליך החזרת החבילה לספק.

  • +איך קונים מאתרים אמריקאים שלא שולחים לישראל?

    נרשמים בחינם לאתר ומקבלים כתובת אישית בארה"ב אליה ניתן לשלוח את כל המוצרים.

  • +האם עלי לשחרר את החבילה מהמכס?

    לא. אנו מבצעים עבורכם את כל הליכי השחרור של החבילה ושולחים אותה עד לפתח ביתכם עם שליח של דואר ישראל.

  • +האם החבילה נשלחת עד הבית?

    כן, USHOPS משתמשת בדואר שליחים ומביאה את החבילה עד לפתח ביתך.
    במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא קיבוץ/מושב/יישוב - החבילה תשלח ליחידת הדואר במקום מגורייך/מזכירות ראשית. במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא ת.ד, החבילה תימסר בסניף הדואר והודעה על מסירת החבילה תושאר בת.ד.

  • +במה נבדל שירות USHOPS משירותי המשלוח של אתרים כגון eBay ו Amazon?

    שירות USHOPS מאפשר שילוח של מוצרים מהאתרים Amazon, eBay ואחרים כאשר באתרים אלה רובם של המוצרים אינם נשלחים ישירות לארץ או לחילופין, עלות המשלוח לארץ גבוהה מאוד. שירות USHOPS מספק כתובת אמריקאית ומאפשר לישראלים ליהנות מאותם תנאי רכישה המוצעים לאמריקאים.
    חשוב לשים לב כי בעת הזמנת משלוח מספק אמריקאי לישראל עלות המשלוח לארץ כלולה בחשבונית ולכן מחויבת במע"מ ובמכס. בשירות USHOPS נגבים מיסים רק עבור עלות המוצר ועבור המיסים והמשלוח הפנימי בארה"ב.
    היתרונות הנוספים של השירות אותו אנו מספקים:

    • שירות לקוחות בשפה העברית
    • מעקב ברור ונוח אחרי החבילות
    • שחרור מהמכס עבור הלקוחות (החוסך זמן וטרחה)
    • משלוח עד הבית עם שליח, ללא חיובים מפתיעים בהגעת השליח לבית הלקוח
  • +האם יש הטבות ללקוחות נאמנים?

    בהחלט, אנו מעניקים הטבה ייחודית ללקוחות הנאמנים שלנו שמקנה הנחה אוטומטית על שילוח החבילה לארץ עבור חבילות שהוזמנו באופן עצמאי ונשלחו לכתובת האמריקאית שלך.

    ההנחה תינתן אוטומטית בהתאם לכמות החבילות שבוצע עבורן תשלום ב- 180 הימים האחרונים:

    • בין 3-5 משלוחים - הנחה של 5% על המשלוח.
    • בין 6-9 משלוחים - הנחה של 10% על המשלוח.
    • החל מ-10 משלוחים ומעלה - הנחה של 15% על המשלוח.

    עלות המשלוח תהיה לכל הפחות $20 לאחר ההנחה. תקף אך ורק להזמנות בשירות הכתובת האמריקאית, במשלוח מהיר או במשלוח חסכוני במשקל 7 ק"ג ומעלה (לא כולל הזמנות מהחנות המקוונת ושירות "קונים עבורך באמזון").
    למידע נוסף לחצו כאן

עלויות
  • +כיצד מחשבים את משקל החבילה למטרות חיוב המשלוח?

    המשלוח שלכם יחויב על פי משקל הפיזי או הנפחי של החבילה, הגבוה מבין השניים.
    אם ברשותכם מידות ומשקל החבילה תוכלו להשתמש במחשבון העלויות שלנו לקבלת הערכת מחיר לעלות המשלוח של החבילה עד הבית.
    אם תרצו לבצע רכישה באמזון, יש לנו מחשבון במיוחד עבור שירות זה.

    רוצים לחשב בעצמכם? - המשקל הנפחי מתקבל על ידי מכפלת אורך החבילה, ברוחב ובגובה בס"מ, וחלוקה ב-6,000.

  • +מהן אפשרויות התשלום ב USHOPS?

    ניתן לבצע את התשלום עבור המשלוחים שלכם בכתובת האמריקאית, ההזמנות מהחנות או בשירות "קונים עבורך " באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי, ישראלי או חשבון פייפל. אנו לא מקבלים כרטיסי Diners.

    ניתן לשם בעד 3 תשלומים בעת ביצוע התשלום, בעסקאות בסך גבוה מ- 999 ₪.

  • +האם אחסנת חבילה עולה כסף?

    אנו מספקים 7 ימי אחסון בחינם מרגע הגעת החבילה\ות שלכם למרכז הלוגיסטי שלנו בניו ג'רסי. החל מהיום השמיני עלות האחסון היומית תחושב לפי הנוסחה הבאה:
    ימי האחסון * משקל נפחי של החבילה * $0.35.
    התשלום המינימלי של אחסון הוא $1 ליום.
    חבילות הממתינות לאיחוד לא יחויבו בדמי אחסון וזאת בתנאי שעמדו בכללי האיחוד (ניתן להמתין עד שלושים ימים מרגע קבלת החבילה הראשונה על מנת לאחד את החבילות מבלי שהחבילה תחויב בדמי אחסון).
    חבילה מאוחדת תתחיל לצבור דמי אחסון גם היא, החל מהיום השמיני שממתינה לתשלום.

  • +האם אפשרי לבצע איסוף עצמי ולחסוך את דמי המשלוח בארץ?

    ניתן לבצע איסוף עצמי ממוקדי דואר שליחים ברחבי הארץ אך- אין כל צורך בכך!

    דמי המשלוח לארץ כוללים גם את מסירת החבילה עם שליח עד הבית ואינם ניתנים להפרדה. בכל מקרה של בקשה לאיסוף החבילה באופן עצמאי יש לשים לב במערכת האתר שהחבילה הגיעה למוקד השליחים של דואר ישראל וליצור עימם קשר.

משלוחים
  • +איזה סוג משלוח כדאי לי לבחור?

    באפשרותכם לבחור בשלב התשלום בין שני סוגי משלוח: משלוח מהיר או משלוח חסכוני. את סוג המשלוח אנו משאירים בידכם!
    כל סוגי המשלוחים יבוצעו ע"י חברת שילוח מוכרות ובהתאם למועדי המשלוחים של אלו.
    ​עבור חבילות שהוזמנו באופן עצמאי לכתובת האמריקאית, הזמנות שבוצעו בשירות "קונים עבורך" ו/או דרך החנות המקוונת שלנו מועד יציאת החבילה מהמרכז הלוגיסטי יהיה בהתאם לסוג המשלוח שנבחר ובמידה והמוצר/ים אינו/ם מצריך/ים אישורי ייבוא.

  • +איפה בוחרים את אופן השילוח?

    בשלב התשלום בחשבונכם האישי באתר עבור המשלוח או עבור הזמנות בחנות שלנו ושירות "קונים עבורך" ניתן לבחור את אופן השילוח המבוקש.

  • +כמה זמן לוקח לחבילה בכתובת האמריקאית להגיע אלי?

    משלוח מהיר - הזמן המשוער למשלוח הוא בדרך כלל כ- 4-7 ימי עסקים מרגע התשלום עבור המשלוח.
    משלוח חסכוני - הזמן המשוער למשלוח הוא בדרך כלל כ- 30-40 ימי עסקים מרגע התשלום עבור המשלוח.

  • +האם אוכל להיעזר בכם בהחזרת משלוח לספק בארה"ב?

    ישנם מקרים בהם צריך להחזיר חבילה לספק בארה"ב בגלל סיבות שונות. אנו יכולים לסייע לכם להחזיר את החבילה לספק במידה והחבילה נמצאת במרכז הלוגיסטי שלנו בארה"ב ולא יצאה למשלוח לארץ.
    עליכם ליצור קשר עם הספק ולבקש אישור החזרה של החבילה ותווית דואר משולמת (RMA+LABEL). במידה והספק לא מעביר לכם את תווית הדואר, נוכל להנפיק כזו עבורכם. השירות כרוך בעלות מינימום של $10.

    שימו לב: למידע נוסף על החזרת הזמנה לספק בשירות "קונים עבורך" ומוצרים מהחנות המקוונת אנא קראו בעיון את תנאי השימוש.

    למידע נוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו, באמצעות טופס יצירת הקשר.

  • +האם ניתן לאחד חבילות?

    כן, בהחלט!
    שירות זה מאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים ממגוון אתרים או לבצע קניות חוזרות באותו אתר בפערי זמנים ולאחד את הקניות לחבילה אחת למשלוח לארץ. ניתן לאחד חבילות לאחר הגעתן למרכז הלוגיסטי שלנו ולחסוך עלויות שילוח של כל חבילה בנפרד והגעת שליח הדואר מספר פעמים.

    • יש להמתין להגעת כל החבילות למרכז הלוגיסטי.
    • לאחר שכל החבילות יופיעו בחשבונכם ולפני התשלום עבור כל חבילה בנפרד תוכלו ללחוץ על כפתור "לשירות איחוד חבילות לחץ כאן".
      שימו לב - ניתן לאחד חבילות רק במידה ולא הוסדר עבורן התשלום ובנוסף - לאחר בקשת האיחוד לא ניתן לאחד עימה חבילות נוספות.
    • בעמוד הבא תוכלו לבחור את החבילות שתרצו לאחד.
    • בשלב הבא תוכלו לראות את סכום עלות האיחוד ועלות המיסים העתידית לחבילה המאוחדת.
    • עלות השירות היא $6 לאיחוד שתי חבילות, $3 נוספים לכל חבילה נוספת באיחוד.
    • ניתן לאחד חבילות עד שלושים ימים מרגע הגעת החבילה הראשונה למרכז הלוגיסטי וקליטתה בחשבונכם.

    מידע נוסף על איחוד חבילת ניתן לקרוא, בעמוד זה.

  • +האם כל חברות המשלוחים בארה"ב יוכלו לספק את המוצרים לכתובת האישית?

    כן! אנו מספקים כתובת ממשית עם מספר סוויטה ייחודית בארה"ב ולא תיבת דואר.
    לדוגמה:
    שם:Israel Israeli
    רחוב: 471 Mundet Place
    Ste 12345
    עיר: Hillside
    מדינה: NJ / New Jersey
    מיקוד: 07205
    טלפון: 973.253.3800

  • +היכן החבילה שלי?

    רוצים לדעת איפה החבילה שלכם ומה סטאטוס ההזמנה שלכם של מוצרים שנרכשו מהחנות המקוונת ובשירות "קונים עבורך"? - ניתן לראות את סטאטוס החבילה וההזמנה ישירות בחשבון האישי שלך (עבור חבילות שנשלחו לכתובת האמריקאית, סטאטוס יופיע בחשבון רק לאחר קליטת החבילה במרכז הלוגיסטי שלנו באמריקה).

    יש להיכנס לעמוד משלוחים מארה"ב כדי לראות את הפרטים המלאים של החבילה: משקלה, המידות שלה, תוכן החבילה, מספר המעקב של דואר שליחים והכי חשוב - היכן היא בתהליך השילוח.

    בנוסף, כדי שתמיד תוכלו להיות מעודכנים בסטאטוס המשלוח אנו שולחים מייל עדכון בכל שלב אותו החבילה עוברת, מרגע שליחתה לארץ ועד מסירתה ע"י השליח.

  • +האם אוכל להחליף כתובת למשלוח החבילה בארץ?

    כן. אנו יכולים לשלוח את החבילות שלכם לכל מקום בארץ (כפוף לאזורי החלוקה של "דואר שליחים").

    אלו ההנחיות לשינוי כתובת לפני קליטת החבילה במרכז הלוגיסטי שלנו:

    1. יש להיכנס לעמוד הפרטים שלי.

    2. יש ללחוץ על כפתור "עריכה", לשנות את כתובת המשלוח בארץ ולאחר מכן, ללחוץ על כפתור "עדכון פרטים" בתחתית הטופס.

    שימו לב:

    לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר קליטת החבילה במרכז הלוגיסטי בארה"ב.
    במידה וברצונך לבצע שינוי כתובת לאחר קליטת החבילה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 1700-700-712, זאת על מנת שנוכל להוציא לכם תווית דואר עם כתובת עדכנית ולוודא שהחבילה תגיע אליכם ללא עיכובים.

    שינוי הכתובת החל מקליטת החבילה הינו בעלות 25 ₪.

  • +חבר או משפחה בארה"ב רוצה לשלוח לי חבילה, האם זה אפשרי?

    בוודאי! הכתובת בארה"ב היא הכתובת שלך לכל דבר ועניין! - אנחנו נביא לך את המוצר עד הבית עם שליח של דואר ישראל.

    חשוב לזכור כי כל חבילה שאינה נשלחת מספק/מוכר/חנות מקוונת מחויבת גם היא בחשבונית רכישה וזאת לחישוב מיסי הייבוא.

  • +כיצד פועל שירות דואר שליחים?

    לאחר שחרורה מהמכס החבילה שלך תמוין על ידי דואר ישראל ותועבר להפצה למוקדי השליחים הפרוסים ברחבי הארץ, ובתוך 72 שעות תצא למשלוח לביתך.
    במקרים רבים לא יתבצע תיאום מסירה מולך, במידה ולא תמצאו בכתובת המסירה תושאר הודעה ליצירת קשר עם מוקד השליחים לתיאום מסירה נוספת.
    לאחר שני הניסיונות החבילה תוחזר ל-USHOPS ובכל ניסיון מסירה נוסף יגבה סכום בסך ₪25.

  • +האם ניתן לאחסן חבילות?

    אנו מאפשרים אחסון חבילות ללא עלות למשך 7 ימים מרגע קליטת החבילה הראשונה במרכז הלוגיסטי. החל מהיום השמיני כל חבילה שלא יוסדר עבורה התשלום תחויב בדמי אחסון.

    עלות האחסון היומית תחושב לפי הנוסחה הבאה: ימי האחסון * משקל נפחי של החבילה * $0.35.

    התשלום המינימלי של אחסון הוא $1 ליום.

    באם תחליטו לאחד את החבילה עם חבילות אחרות, ניתן להמתין עד שלושים ימים מרגע קבלת החבילה הראשונה על מנת לאחד את החבילות מבלי שהחבילה תחויב בדמי אחסון.

  • +כיצד מעלים חשבונית לאתר?

    ישנן חבילות המתקבלות מהספק ללא חשבונית רכישה. מאחר ומדובר ברכישה מקוונת, חשבונית הרכישה הינה אישור ההזמנה שהתקבל מהספק לאחר ההזמנה (order confirmation).

    • במידה ושילמת באמצעות PayPal אישור התשלום שנשלח אליך לאחר ההזמנה מהווה חשבונית גם הוא.
    • יש לוודא שהחשבונית מכילה את שמך המלא, כתובת למשלוח החבילה, תיאור המוצרים שנרכשו ועלותם.
    • את החשבונית יש לשמור בתור קובץ PNG , PDF, JPG ושם הקובץ חייב להיות אותיות או במספרים בלבד.
      לא תוכלו להעלות חשבונית שיש בשמה תווים אחרים.
    • לאחר הכניסה לחשבון ניתן יהיה להעלות את החשבונית עצמאית ולעבור ישירות לשלב התשלום.

    למדריך מפורט להעלאת חשבונית, לחץ כאן.

ביטוח החבילה
  • +האם ניתן לבטח את החבילה?

    בהחלט! USHOPS מאפשרת לכם לבטח את החבילות שלכם עד הגעתם לפתח ביתכם.
    מדובר בביטוח עבור חבילות שהוזמנו באופן עצמאי מהספק ונשלחו לכתובת האמריקאית שלכם, ומשם לארץ.
    אנו מבטחים את סך העסקה - ערך המוצרים בחבילה, מיסי הייבוא ועלות המשלוח לארץ.
    הביטוח כולל נזק פיזי שנגרם לחבילה בתהליך השילוח.

    לפני הגשת תביעת הביטוח, יש להחזיר למשרדינו את המוצר התקול. החזר כספי יינתן בהתאם למדיניות חברת הביטוח ו/או דואר ישראל.

  • +האם לרכוש ביטוח עבור החבילה?

    כל המוצרים הנרכשים מהחנות המקוונת שלנו ובשירות "קונים עבורך" מבוטחים באופן אוטומטי.

    באפשרותכם לבטח חבילות שהוזמנו באופן עצמאי מהספק ונשלחו לכתובת האמריקאית שלכם, ומשם לארץ.
    ביטוח החבילה מכסה נזק פיזי שעלול לקרות במהלך השילוח לארץ.

  • +כיצד יחושבו דמי הביטוח ?
    • במשלוח מהיר - עסקאות שערכן הכולל (עלות מוצרים, משלוח ומיסים) הוא עד $100 מבוטחות על ידינו ללא עלות נוספת. 
      עבור עסקאות שערכן מעל $100 ועד $5,000, תעריף הביטוח הוא 1% מסך העסקה (עלות המוצר, המיסים והמשלוח לארץ ללא הנחות והטבות) - החל מהדולר הראשון.
      עבור עסקאות שערכן מעל $5,000, ניתן לקבל תעריף מיוחד בתאום עם שירות הלקוחות. 
    • במשלוח חסכוני במשקל עד 14.99 קילו – עסקאות שערכן הכולל (עלות מוצרים, משלוח ומיסים) מעל $0.1 ועד $5,000, תעריף הביטוח הוא 2.5% מסך העסקה (עלות המוצר, המיסים והמשלוחח לארץ ללא הנחות והטבות) - החל מהדולר הראשון.
      עבור עסקאות שערכן מעל $5,000, ניתן לקבל תעריף מיוחד בתאום עם שירות הלקוחות. 
    • במשלוח חסכוני במשקל של 15 קילו ומעלה - עלות המינימום לביטוח היא $5 לחבילה.
      עסקאות שערכן הכולל (עלות מוצרים, משלוח ומיסים) מעל $0.1 ועד $5,000, תעריף הביטוח הוא 2.5% מסך העסקה (עלות המוצר, המיסים והמשלוח לארץ ללא הנחות והטבות) - החל מהדולר הראשון או- מינימום של $5.
      עבור עסקאות שערכן מעל $5,000, ניתן לקבל תעריף מיוחד בתאום עם שירות הלקוחות.
    • ביטוח החבילות נתון לשיקול דעתו של הלקוח. בחירת תוספת התשלום עבור הביטוח תתבצע באופן עצמאי בשלב התשלום עבור משלוח החבילה.
    • במקרה של תביעת ביטוח - ההשתתפות עצמית של הלקוח הינה ללא עלות לעסקה של עד $250.
      בין $250 - $500 - השתתפות עצמית של 30$.
      מעל ערך עסקה של $500 - ההשתתפות העצמית היא $75.
  • +מה תוקף פוליסות הביטוח?

    הכיסוי הביטוחי נכנס לתוקף ברגע שבו שולם הביטוח עבור החבילה במרכז הלוגיסטי שלנו בארה"ב ומסתיים במסירתה ללקוח ועם חתימתו על תעודת המשלוח.

  • +כיצד מפעילים את פוליסת הביטוח?

    הפעלת פוליסת הביטוח כרוכה במספר צעדים פשוטים:

    1. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכתב עד יום עסקים ממועד קבלת החבילה.

    2. עם קבלת החבילה, יש לאתר נזקים במוצר ובקופסת המשלוח.

    3. יש לצלם את קופסת המשלוח ולאחר מכן את המוצר הפגום עצמו ממספר זוויות שונות ולצרף את התמונות לפנייתכם.

    4. יש להכין את הניירת הרלוונטית - תעודת המשלוח של דואר שליחים, חשבונית הרכישה והתמונות, ולצרפן לפניה בכתב שתשלח לכתובת הדוא"ל - cs@ushops.co.il.

    5. הפעלת הביטוח כרוכה בתשלום השתתפות עצמית בגובה עד $70.

    שימו לב:

    • אם לא בוצע תשלום עבור הביטוח לא ניתן לבצע תביעת ביטוח לחבילה שניזוקה בשילוח.
    • חשוב ליצור קשר עם שירות הלקוחות מיד עם קבלת החבילה הפגומה.
      לא נוכל לטפל במקרים של חבילה פגומה לאחר שעבר יום עסקים ממועד קבלת החבילה.
  • +האם ישנם מוצרים שלא ניתן לבטח?

    פוליסת הביטוח אינה מכסה את המוצרים הבאים:

    • עתיקות
    • מוצרי יד שנייה ומחודשים
    • מוצרים קפואים
    • כלי נשק ותחמושת
    • דברי פורצלן, קרמיקה וזכוכית
    • חפצי אמנות
    • מוצרים המכילים נוזלים מכל סוג שהוא.
  • +כיצד מחזירים לארץ מוצרים מתיקון או לאחר החלפה?

    בכל ייצוא מוחזר של מוצר, חשוב לשמור את אישור הייצוא שניתן לך ע"י חברת השילוח. בקליטת החבילה במרכז הלוגיסטי שלנו, יש להעביר לשירות הלקוחות את האסמכתאות הבאות:

    1. חשבון יבוא (אישור שהמוצר נשלח לארץ).

    2. רשימון ייצוא (מחברת השילוח ששלחה את החבילה לארה"ב).

    3. חשבון ייצוא (מחברת השילוח ששלחה את החבילה לארה"ב).

    4. מכתב הסבר של היבואן.

    במידה ויש לך את כל הנ"ל, החבילה תשלח לארץ ללא תשלום מיסים אך חשוב לזכור שהתהליך יהיה כרוך בשחרור פרטני בגובה של $75. מוצר חדש שישלח בתמורה למוצר שנשלח לתיקון יחויב במיסיי ייבוא וזאת לפי קביעת מכס ישראל.

תקנות ומיסים
  • +מה גובה המיסים והמכס אותם אצטרך לשלם?

    מרבית המוצרים שנרכשים בארה"ב חייבים בתשלום של מיסים (מע"מ, מס קניה ומכס). הדבר תלוי בעלות המוצר וסוג המוצר. קטגוריית המכס נקבעות ע"י מכס ישראל ובהתאם לקטגוריה יקבע גם אחוז המיסוי.

    כל חבילה הנשלחת דרכינו לארץ חייבת להכיל חשבונית רכישה המפרטת את עלות העסקה לצורכי גביית מיסים. חבילות עד לערך של $75 פטורות באופן מלא ממיסים. פטור זה אינו כולל מוצרי טבק ואלכוהול. חבילות בערך של מעל $75 חייבות במע"מ ולעיתים אף במס קניה ו/או מכס, בהתאם לערך הנקוב בחשבונית הרכישה + $5 לכל קילו של החבילה.

    לטבלת מיסים מרוכזת, מוצרים מוגבלים ואסורים בייבוא ומידע נוסף ניתן להיעזר במידע ובקישורים. לחץ כאן לצפייה.

  • +האם אני פטור ממיסים בגלל שארה"ב היא מדינת הסכם?

    בחלק מהמקרים ניתן לקבל פטור ממיסים. ארה"ב נחשבת למדינת הסכם מול ישראל דבר המאפשר ללקוחות בארץ לקבל פטור ממס ולשלם רק מע"מ. בכדי ליהנות מהטבה זו על הלקוח להמציא מהספק הצהרה בכתב על כך שלפחות 35% מחומרי הגלם של המוצר מיוצרים בארה"ב. את ההצהרה יש להעביר לשירות הלקוחות לצורך הנפקת תעודת מקור (US certificate of origin for export to Israel).
    הנפקת תעודת המקור הינה בעלות של $75.

  • +האם יש הקלות ו\או מגבלות לתושבים חוזרים?

    כן, ניתן לקרוא על כך במדריך המכס לתושב חוזר באתר המכס של רשות המיסים.

  • +מה הסכום הפטור ממכס ביבוא אישי?

    הסכום הפטור ממכס ביבוא אישי לכל הפריטים הוא עד לסכום של $75, מלבד מוצרי טבק ואלכוהול.

  • +האם יש צורך באישור משרד התקשורת או מכון התקנים כאשר מייבאים מחשב אישי או טלפון סלולארי?

    כאשר מייבאים מחשב אחד או 3 יחידות של טלפון סלולארי אין צורך באישור ממשרד התקשורת או ממכון התקנים. כאשר הוזמנה כמות הגדולה ממחשב אחד ו/או שלוש יחידות טלפונים סלולאריים ללקוח, יש להמציא אישורים מגופים אלה על פי הנדרש.

  • +האם על מחשבים אישיים ומחשבים ניידים יש מכס ומע"מ?

    מחשבים אישיים וניידים מחויבים רק במע"מ. וכך גם רכיבים למחשבים.

  • +האם יש מוצרים שאסורים ביבוא לארץ?

    כן, ישנם מוצרים שאסורים ביבוא לארץ.

    להלן דוגמאות לפריטים, שייבואם אסור לחלוטין:

    • טובין שהם פרוצים או מגונים.
    • זיופים וחיקויים של מטבעות ושל מסמכים ושל שטרי כסף ושטרי בנק.
    • כרטיסים ודברי פרסומת להגרלה או להימור, שלא ניתן מראש היתר לעריכתם.
    • זיופים או חיקויים של טופס של חשבון מכר, מסמך העדפה, או תעודת מקור.
    • שקים משומשים ששימשו לאריזת חומר צמחי.
    • סכין, למעט אולר ולמעט סכין שנועדה לשמש במקצוע, במלאכה, בעסק, לצורכי בית, או למטרה כשרה אחרת.
    • משבש מד מהירות לייזר.
    • כלי ירייה דמוי עט, או דמוי אקדח הזנקה, או המופעל בגז, וכדומה.
    • מכל גז מדמיע, שצורתו צורת כלי ירייה.
    • משחקים אסורים.
    • חומרי נפץ וחומרים מתלקחים.
    • ציוד משומש לגידול דבורים.
    • טובין, שהם כלים מן הסוג המשמש להכנת סם מסוכן או לצריכתו.
    • טובין, שיש בהם כדי להסית לאלימות, לטרור או לגזענות.
    • טובין, שיש בהם גילוי של הזדהות עם ארגון טרור או אהדה כלפיו.
    • מכונות ומשחקי מזל
    • פרסומים פורנוגראפיים
    • בשר טרי ומוצריו
    • דגים טריים ומוצריהם
    • מוצרי חלב טריים
    • צעצועים מסוכנים ( אקדחים הפולטים כדורי פלסטיק , חצים וכו ' )
    • קורקינט הממונע במנוע חשמלי או במנוע בעל שריפה פנימית
    • טלפונים אלחוטיים בתחום 900 מגה – הרץ
    • טלפון אלחוטי בשיטת שידור DECT 6
    • נתב אלחוטי החורג מהתדרים 51.50-53.50 מה"ץ
    • לא ניתן לייבא בעלי חיים בשירות המשלוחים USHOPS

    כל הזמנה של מוצרים האסורים ליבוא עפ"י חוקי רשות המכס לא תשלח לארץ אך תחויב בדמי טיפול בגובה של $10 ובתוספת תשלום עבור משלוח לכתובת אחרת (בארה"ב).

  • +אילו מוצרים דורשים אישור מיוחד (מוצרים מוגבלים)?

    ייבוא של הפריטים הבאים מותר רק לאחר קבלת אישור מהמשרד הממשלתי הרלוונטי:

    1. חומרי גלם - משרד התעשייה והמסחר, בפנייה בבקשה אישית.

    2. נשק - משרד הפנים, בפנייה בבקשה אישית.

    3. מכשירי קשר וטלפונים אלחוטיים - משרד התקשורת, בטופס הנ"ל. במקרים בהם מתבצע משלוח של יותר מכמות של יחידה אחת של מוצרים עם תקשורת BT ו /או WIFI וכד' יש גם לצרף אישור משרד התקשורת.

    4. צמחים - חלקי צמחים, משרד החקלאות.

    5. תרופות (מכל סוג) – אישור משרד הבריאות ראה התייחסות מעלה.

    6. מזון - עד 2.5 קילו.

    7. קסדות - אישור מכון התקנים.

    8. אופניים חשמליות, קורקינט וסקייטבורד חשמלי - אישור מכון התקנים.

    9. חלפים לרכב - אישור משרד התחבורה.

    10. סירות ומנועים לסירות - מנהל הספנות אחרי שחרור מכס.

    11. ספריי פלפל/גז מדמיע - אישור משרד התמ"ת.

    12. מכשירים רפואיים - אישור אמ"ר.

    13. צייני לייזר - משרד התעשייה והמסחר, בפנייה בבקשה אישית.

    14. גריל גז - אישור מכון התקנים.

    15. תה וקפה (כולל קפסולות) - אישור משרד הבריאות + אישור משרד החקלאות.

    16. תבלינים - אישור משרד הבריאות + אישור משרד החקלאות + אישור מהשרותים להגנת הצומח.

    17. רחפנים - אישור משרד התקשורת ואישור רשות התעופה האזרחית

    18. בטריות - לא ניתן לשילוח באוויר עקב תקנות חברות התעופה. ניתן לשלוח במשלוח חסכוני דרך הים בלבד

    למידע נוסף אודות מוצרים מוגבלים בייבוא, פנו אלינו

  • +מה התעריפים לטיפול בחבילות שנעצרות במכס?

    ישנם מקרים בהם החבילות נעצרות לבדיקה בהתאם להחלטות המכס. בדיקות אלה כרוכות בעלות נוספת ע"פ הפירוט הבא:

    1. בדיקת יס"מ - (יחידת הסיור של המכס) - 180 ש"ח.

    2. תש"ר - (תהליך שחרור מטענים) - 180 ש"ח.

    3. בדיקה פיזית - 272 ש"ח.

    4. שחרור פרטני לחבילות המכילות חלפים לרכב ועוברות לבדיקה של מפקח תחבורה בנתב"ג- 300 ש"ח.
    כשירות מיוחד ללקוחותינו תישא USHOPS בעלויות טיפול של בדיקות יס"מ, בדיקות פיזיות ובדיקות תש"ר. USHOPS תישא ב-50% מעלות השחרור הפרטני לחבילות המכילות חלפים לרכב (150 ש"ח)

  • +האם ניתן לייבא תרופות?

    ניתן לייבא תרופות, בכפוף להוראות משרד הבריאות ובצירוף אישור חתום הנמצא בלינק הנ"ל
    תהליך שחרור התרופות מהמכס מצריך אישור רוקח בנתב"ג שבודק את תאימות התרופה לאישור משרד הבריאות.
    הליך זה כרוך בהוצאת החבילה מהמסלול המהיר ובתוספת עמלת שחרור פרטני של $75 וכן תשלום אגרה של משרד הבריאות בסך ₪481.

  • +האם משלמים עמילות מכס ובאילו נסיבות?
    • במשלוח מהיר עמלת שחרור החבילה מהמכס תהיה $3.5 עבור חבילה המכילה מוצרים בשווי של $75 ועד $999.99 ו- $75 עבור חבילה המכילה מוצרים בשווי של מעל $1000.
    • במשלוח חסכוני מעל 15 קילו כל חבילה תהיה מחויבת בעמלת שחרור של $75.
    • בהתאם לנוהל שחרור טובין באמצעות חברות הבלדרות, תחשיב המיסים יבוצע מסכום הכולל את עלות חשבונית הספק ו- $5 לכל קילו של החבילה.
    • כל חבילה בייבוא מסחרי תחויב בעמלת שחרור של $75 ללא קשר לעלות המוצרים בחבילה.
    • כל חבילה שתידרש לבדיקה בהתאם להחלטת המכס תחויב בעמלת שחרור בגובה $75 וללא קשר לעלות המוצרים בחבילה.
  • +האם משלמים מס על חבילות אשר התקבלו כמתנה או התקבלו כפיצוי מהספק?

    כל מוצר הנרכש, או התקבל במתנה או כפיצוי מהספק, גם אם לא שולמה עליו תמורה כספית, יחויב במיסים על פי ערכו במידה ויידרש ויהיה כפוף לחוקי היבוא של מדינת ישראל.

  • +האם ניתן לבצע ייבוא מסחרי?

    במידה והחבילה הנשלחת לארץ מכילה מוצרים למטרות ייבוא מסחרי, יש ליצור קשר עם המחלקה המסחרית שלנו.

  • +מה הם עלויות המרת מטבע ועמלת סליקה של חברת האשראי?

    המחשבון באתר מציג הערכת מחיר כולל כל העמלות המצוינות מעלה.

  • +מה עוד צריך לדעת על ייבוא ויטמינים ותוספי תזונה?

    1. מעל $75 ישנו תשלום מע"מ בלבד

    2. ניתן לייבא עד 2.5 ק"ג לחבילה

    3. ניתן לייבא עד 1 ק"ג למוצר

    4. יש לוודא שהסכום הכולל בהזמנה לא חורג מ- $1000

    5. חובה למלא טופס הצהרה לשימוש אישי במידה והנכם מזמינים ויטמינים ותוספי תזונה בלבד.

שירות אריזה חסכונית לחבילות גדולות
  • +מהו שירות אריזה חסכונית והאם אני יכול להשתמש בשירות?

    אם קיבלתי חבילה שהנפח שלה גדול מידי, האם יש אפשרות לנסות ולהקטין את נפחה?


    • שירות אריזה חסכונית הוא שירות המאפשר להקטין את נפח החבילה ובכך להוזיל את עלויות המשלוח.
    • אריזה חסכונית מתאפשרת רק למוצרים שנשלחו ע"י הספק עם קופסת משלוח בנוסף לאריזה המקורית של המוצר.
    • באריזה חסכונית כל חומרי האריזה המקוריים נשארים (להגנה על המוצר).
    • בתהליך האריזה החסכונית אנו אורזים את המוצר עם אריזתו המקורית בקופסת משלוח אופטימלית למידותיו.
    • חבילות במשלוח מהיר -
      ניתן להשתמש בשירות עבור חבילות ממשקל של 1.51 קילו ומעלה (משקל נפחי ופיזי).
      חבילות במשלוח חסכוני -
      ניתן ניתן להשתמש בשירות עבור חבילות ממשקל של 4.1 קילו ומעלה (משקל נפחי ופיזי).
    • אריזה חסכונית לא מפחיתה את המשקל הפיזי של החבילה אלא משנה את המשקל הנפחי.
    • עלות שירות אריזה חסכונית - $5 לכל חבילה.
    • לאחר בקשת השירות, במידה ולא ניתן לבצע את האריזה החסכונית, נעדכן אותך במייל ולא ייגבו עלויות עבור השירות.
    • על מנת לבצע אריזה חסכונית, עליך לבחור אפשרות זאת ישירות מעמוד משלוחים מארה"ב, בלחיצה על כפתור "שירותים נוספים" המופיע ליד פרטי החבילה הרלוונטית (השירות זמין רק עבור חבילות העומדות בתנאי הסף המוזכרים מעלה).
שירות איחוד חבילות
  • +רוצים לרכוש מספר מוצרים ולא לשלוח את החבילות בנפרד לארץ?

    יש לנו פתרון בשבילכם!

    • ניתן לאחד חבילות לאחר הגעתן למרכז הלוגיסטי שלנו ולחסוך עלויות שילוח של כל חבילה בנפרד והגעת שליח הדואר מספר פעמים.
    • יש להמתין להגעת כל החבילות למרכז הלוגיסטי.
    • לאחר שכל החבילות יופיעו בחשבונכם ולפני התשלום עבור כל חבילה בנפרד תוכלו ללחוץ על כפתור "לשירות איחוד חבילות לחץ כאן".
    • בעמוד הבא תוכלו לבחור את החבילות שתרצו לאחד.
    • בשלב הבא תוכלו לראות את סכום עלות האיחוד ועלות המיסים העתידית לחבילה המאוחדת.
    • עלות השירות היא $6 לאיחוד שתי חבילות, $3 נוספים לכל חבילה נוספת באיחוד.
    • ניתן לאחד חבילות עד שלושים ימים מרגע הגעת החבילה הראשונה למרכז הלוגיסטי וקליטתה בחשבונכם.

    מידע נוסף על איחוד חבילות ניתן למצוא בעמוד זה.

שירות פיצול חבילות
  • +האם אתם מאפשרים לפצל חבילה?

    אנו מציעים גם שירות של פיצול חבילות למצבים בהם קיבלתם חבילה למרכז הלוגיסטי שלנו שברצונכם לפצל לחבילות קטנות יותר כדי להוזיל את עלות המיסים. עלות השירות $5 עבור כל חבילה הנוצרת מהפיצול, מינימום $10.

טפסים להורדה

יש ללחוץ על הקישור עם המקש הימני של העכבר ולבחור "שמור קישור בשם", או "save file as" :