חיפוש

שירות לקוחות

עדכונים חשובים

עדכון חשוב!

לאור המצב הבטחוני לא ניתן לשלח בשמים וחומרים מסוכנים מהכתובת הטורקית.

שימו לב!

בעקבות המצב הבטחוני בארץ וביטולי הטיסות, זמנית לא ניתן לשלוח חבילות לכתובות שלנו באירופה  ואנגליה.

ביטולי טיסות בעכבות המלחמה

לקוחות יקרים , עקב המצב הבטחוני יש עיכוב בשדות התעופה ברחבי העולם והטיסות לישראל מוגבלות מאד.
אנו כמובן עוקבים אחרי העדכונים בכל יום ועושים את כל המאמצים בכדי למצוא פתרון בהקדם האפשרי.

בעקבות המצב הבטחוני

לקוחות יקרים בעקבות המצב הבטחוני בישראל וביטולי טיסות לארץ, יחולו עיכובים בהגעה שחרור והפצת חבילות . מאחלים ימים שקטים לכולם

זמני אספקה

לקוחות יקרים, בשל עיכובים ייתכנו איחורים בזמני האספקה

הודעה חשובה

לקוחות יקרים, מרבית החבילות המיועדות למרכז הלוגיסטי בדלאוור ארה"ב מגיעות לתחנת ביניים ומדווחת שנמסרו לפני ההגעה אלינו בפועל. עם הגעת החבילות למרכז הלוגיסטי בדלאוור אנחנו קולטים אותן במהרה לחשבון האישי לצורך תשלום והתקדמות למשלוח לארץ.

הודעה חשובה

לקוחות יקרים, כחלק מחוקי המכס הטורקי לא ניתן לשלח מטורקיה נרות, מוצרים דחוסי גז וסוללות.

עוד עדכונים

דרכי יצירת קשר

(שעות פעילות: 9:00-16:00)

טופס פנייה

יש לך חשבון באתר? לפני שליחת פנייה

פנייתך התקבלה ותיענה בהקדם. תודה, צוות יושופס

נושא

האם צריך לעדכן אתכם לאחר ביצוע רכישה ואיך ניתן לדעת שההזמנה שלי הגיעה אליכם?

אין צורך לעדכן אותנו , כשהחבילה שלך תגיע למרכז הלוגיסטי שלנו אנחנו נקלוט אותה בהקדם האפשרי, לרוב באותו היום 

וכמובן אנחנו נשלח עדכון גם במייל וגם בהודעת sms


חברת השילוח בארה\"ב/הספק עדכנו שהחבילה שהזמנתי נמסרה לכם אך לא קיבלתי על כך עדכון/החבילה לא מופיעה בחשבוני.
היכן החבילה שלי נמצאת?

ישנם מקרים בהן חברות השילוח האמריקאיות מעדכנות את סטטוס החבילה כ"נמסרה" בטרם מסירתה אלינו. החבילות לרוב מגיעות למחסן ביניים שלהן ולאחר מס׳ ימים נמסרות למרכז הלוכיסטי שלנו.
ברוב המוחלט של המקרים, החבילה תיקלט בחשבונך אצלנו בטווח של עד 2 ימי עסקים מרגע עדכון הסטטוס מטעם הספק/חברת שילוח האמריקאית.
במידה ועברו 2 ימי עסקים ממסירת החבילה והיא עדיין לא מופיעה בחשבונך, ניתן לבצע חיפוש באזור האישי עפ״י מספר מעקב במידה והחבילה נקלטה ולא שוייכה לחשבוניך ניתן לבצע את בקשת השיוך בלחיצת כפתור.
במידה והחבילה לא הגיעה אלינו ניתן לפנות לספק לצורך בדיקה מול חברת השילוח איתה הוציא את החבילה אלינו

חבילה נקלטה בחשבוני, איך ניתן לזהות מאיפה הגיעה?

הכי פשוט להשוות את מספר המעקב של החבילה עם המקור ממנו נרכשה. אם רכשת במספר מקומות, בעזרת מספר המעקב ניתן לזהות על איזה חבילה מדובר. שוב, מספר המעקב שקיבלת מהמוכר הוא המזהה העיקרי של החבילה.

ביצעתי הזמנה אחת אבל היא פוצלה ע"י הספק למספר חבילות, מה עושים?

במידה וההזמנה שלך פוצלה למספר חבילות, מומלץ בדר"כ להשתמש בשירות "איחוד חבילות" שאנו מציעים.
כדי לעדכן את החשבונית הרלוונטית לחבילות המפוצלות, יש לבצע את הפעולות הבאות:
  • עבור החבילה ראשונה - יש להעלות את החשבונית המלאה ולהצהיר על נמוך ב- $1 מהערך המקורי המופיע על החשבונית.
  • עבור שאר החבילות המפוצלות, ניתן להעלות דף ריק במקום חשבונית ולהצהיר על ערך של $1 עבור כל אחת מהחבילות.
דוגמא פרקטית:
עשית הזמנה אחת בשווי $50 שפוצלה ל- 3 חבילות, בחבילה הראשונה, עליך להעלות את החשבונית המלאה ולהצהיר על ערך של $48.
בחבילה השנייה, עליך להעלות דף ריק במקום החשבונית ולהצהיר על ערך של $1 בלבד.
בחבילה השלישית, עליך להעלות גם כן דף ריק במקום החשבונית ולהצהיר על ערך של $1 בלבד.

לנוחותכם, ניתן להוריד דף ריק מכאן

חשוב שהחשבונית תהיה תקינה עבור המוצר וכך ניתן לחסוך הוצאות נוספות.
איזו חשבונית נחשבת לתקינה מבחינת המכס?

החשבונית צריכה להכיל את הפרטים הבאים:
  • לוגו של החנות/הספק
  • שם מלא של הלקוח
  • כתובת לאספקה (הכתובת האמריקאית שלך)
  • ערך המוצרים ופירוט לגביהם
  • סיכום ההזמנה (Subtotal + Total)

החבילה שלי נעצרה לבדיקה במכס, מה זה אומר?

בדר"כ מדובר על בדיקה שגרתית שמתבצעת ע"י המכס בצורה רנדומלית.
אם הצהרת בצורה תקינה על החבילה, ברוב המקרים החבילה תשתחרר בתוך כ- 2 ימי עסקים לאחר ביצוע הבדיקה.
אם חבילתך נדרשת לאישורים מיוחדים או להשלמת פרטים, ניצור איתך קשר כדי לטפל בנושא.

מתי החבילה שלי מתחילה לצבור עלויות אחסון?

מהיום השמיני לקליטת החבילה יצברו עלויות האחסון רטרואקטיבית החל מיום קליטת החבילה.
במידה ובחרתם לאחד חבילות, ניתן ליהנות מאחסון חינם במהלך 30 יום מרגע קליטת החבילה הראשונה שברצונך לאחד.
במקרה כזה, דמי האחסון מתבטלים בצורה אוטומטית לאחר ביצוע האיחוד.

מתי/איך מעדכנים כתובת בארץ?

במעמד התשלום עבור שירות השילוח ניתן לבחור איך רוצים לקבל את החבילה , לנקודת מסירה / עם שליח עד הבית

איך מקבלים את החבילה בארץ? איך עוקבים אחר המשלוח?

במעמד התשלום עבור החבילה יש לך את האפשרות לבחור את חברת ההפצה איתה אתה רוצה לקבל את המשלוח
במידה ובחרת בנקודת מסירה ישלח מסרון sms עם פרטי איסוף החבילה
במידה ובחרת באחת מחברות השילוח איתן אנחנו עובדים, בקליטת החבילה וטרם האספקה תשלח הודעת sms מטעם חברת השילוח עם עדכון בנוגע לאספקה של החבילה
זמני האספקה של שליח עד הבית בין השעות 08:00-20:00 

ניתן לצפות בסטטוס עדכני של החבילה באזור האישי שלך 
בחשבונך האישי

מה זמני האספקה למשלוחים?

  • זמן האספקה עבור משלוח אווירי נע בין כ10-14 ימי עסקים מרגע ביצוע התשלום עבור המשלוח.
  • זמן האספקה עבור משלוח ימי מוזל מניו ג'רזי נע בין 50-60 ימי עסקים מרגע ביצוע התשלום עבור המשלוח.
במידה וביצעת הזמנה בשירות קונים עבורך או בחנות האתר, זמן האספקה נגזר החל מרגע הגעת ההזמנה מהספק למרכז הלוגיסטי שלנו.

איך ניתן להחזיר/להחליף הזמנה שביצעתי בשירות "קונים עבורך" או בחנות האתר?

יש צורך לפנות לשירות הלקוחות ולבצע בדיקה אם ניתן להחזיר את המוצר, בהתאם לתנאי השימוש של האתר.

מהו זמן האספקה למוצר שנרכש בשירות "קונים עבורך" או בחנות האתר?

לאחר שהמוצר מגיע למרכז הלוגיסטי הוא יוצא לדרך ועדכון על כך נשלח מאיתנו במייל.
  • זמן אספקה במשלוח מהיר הינו 4-7 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר מהספק למרכז הלוגיסטי שלנו.
  • במידה וההזמנה נשלחה במשלוח ימי, זמן אספקה הינו 30-40 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר מהספק למרכז הלוגיסטי שלנו.

מי אחראי על המוצר שנשלח אליי?

אחריות על המוצר שרכשת תינתן ע"י הספק שממנו המוצר נרכש.
במידה ויש צורך בהפעלת האחריות, אנו נספק לך את חשבונית הרכישה לצורך פנייתך לספק.

למה לשלם על ביטוח משלוח?

אנחנו ממליצים לכל חבילה להפעיל שירות ביטוח, כדי להימנע ממקרים של נזק לחבילה מגורם צד שלישי ולהיות מכוסים.
תנאי הביטוח מעודכנים בתנאי השימוש באופן מפורט.
  • לא ניתן להפעיל ביטוח למוצרי זכוכית ומוצרים שבירים.
  • ביטוח למוצרים משומשים הוא לאובדן בלבד.

ניסיתי לבצע הזמנה באתר אמריקאי וקיבלתי הודעה שאין אפשרות להשלים את ביצוע ההזמנה.
מה עליי לעשות?

קיימות 2 סיבות אפשריות לכך:
  • כרטיס האשראי בו השתמשת אינו נתמך ע"י האתר שממנו ניסית לרכוש.
    תופעה זו מתרחשת מפני שאתרים בודדים לא תומכים בכרטיס אשראי ישראלי.
    בדר"כ, ניתן יהיה לפתור בעיה זו ע"י שימוש ב- PayPal כאמצעי תשלום.
  • האתר שממנו ניסית לרכוש אינו שולח חבילות למרכז הלוגיסטי שלנו.
    דבר זה קורה לעיתים רחוקות בלבד ולצערנו, אין לנו דרך להשפיע על כך.

מהו הבדל בין אריזה מחדש לאריזה מיוחדת?

  • שירות "אריזה מחדש" נועד לצמצם את נפח החבילה.
  • שירות "אריזה מיוחדת" מאפשר להוסיף חומרי אריזה במטרה לשמור בצורה טובה יותר על הפריטים שבתוך החבילה.
תוכן ההודעה
שם פרטי
שם משפחה
כתובת אימייל
מספר טלפון (רצוי סלולרי)

כתובתינו

USHOPS - CHECKBOX
473 Mundet Place,
Hillside NJ 07205
USA