דרכי יצירת קשר
עדכונים אחרונים
ייתכנו עיכובים קלים באספקת חבילתך אליך.
תודה על ההבנה,
רצינו לעדכנך ששירות המשלוחים שלנו ממשיך לפעול במתכונת מלאה במהלך הסגר.
כמו כן, תגברנו את שירות הלקוחות שלנו על מנת שנוכל לתת לכם מענה מהיר ומקצועי,גם בתקופה מאתגרת זאת.
שמרו על עצמכם
צוות USHOPS
השימוש במשלוח ימי מוזל אפשרי לחבילות במשקל 10 ק"ג ומעלה (פיזי או נפחי, הגבוה מביניהם) בלבד או לחבילות בעלות תכולה שאינה אפשרית לשילוח במשלוח באוויר
השירות הטלפוני שלנו זמין עד השעה 15:00.
לאחר השעה 15:00 ניתן לפנות אלינו בערוצים הנוספים - מייל | WhatsApp | פייסבוק.
המשך יום טוב
צוות USHOPS
נרכז עבורך את ההזמנות לחבילה אחת, מה שבדרך כלל יאפשר הוזלה משמעותית של דמי השילוח.
חשוב לדעת, אם קנית באתר אחד בלבד וההזמנה שלך נשלחה במספר חבילות, ניתן ליהנות משירות "איחוד חבילות" בחינם!
הוא יאפשר לך לצמצם את נפח החבילה ובכך להוזיל עלויות שילוח.
ברוב המוחלט של המקרים, החבילה תיקלט בחשבונך אצלנו בטווח של עד 2 ימי עסקים מרגע עדכון הסטטוס מטעם הספק/חברת שילוח האמריקאית.
במידה ועברו 2 ימי עסקים ממסירת החבילה והיא עדיין לא מופיעה בחשבונך, ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו, והם ישמחו לסייע לך בנושא.
טופס פנייה
יש לך חשבון באתר? התחבר לחשבונך לפני שליחת פנייה
פנייתך התקבלה ותיענה בהקדם. תודה, צוות יושופס
עדכונים אחרונים
ייתכנו עיכובים קלים באספקת חבילתך אליך.
תודה על ההבנה,
רצינו לעדכנך ששירות המשלוחים שלנו ממשיך לפעול במתכונת מלאה במהלך הסגר.
כמו כן, תגברנו את שירות הלקוחות שלנו על מנת שנוכל לתת לכם מענה מהיר ומקצועי,גם בתקופה מאתגרת זאת.
שמרו על עצמכם
צוות USHOPS
השימוש במשלוח ימי מוזל אפשרי לחבילות במשקל 10 ק"ג ומעלה (פיזי או נפחי, הגבוה מביניהם) בלבד או לחבילות בעלות תכולה שאינה אפשרית לשילוח במשלוח באוויר
השירות הטלפוני שלנו זמין עד השעה 15:00.
לאחר השעה 15:00 ניתן לפנות אלינו בערוצים הנוספים - מייל | WhatsApp | פייסבוק.
המשך יום טוב
צוות USHOPS
נרכז עבורך את ההזמנות לחבילה אחת, מה שבדרך כלל יאפשר הוזלה משמעותית של דמי השילוח.
חשוב לדעת, אם קנית באתר אחד בלבד וההזמנה שלך נשלחה במספר חבילות, ניתן ליהנות משירות "איחוד חבילות" בחינם!
הוא יאפשר לך לצמצם את נפח החבילה ובכך להוזיל עלויות שילוח.
ברוב המוחלט של המקרים, החבילה תיקלט בחשבונך אצלנו בטווח של עד 2 ימי עסקים מרגע עדכון הסטטוס מטעם הספק/חברת שילוח האמריקאית.
במידה ועברו 2 ימי עסקים ממסירת החבילה והיא עדיין לא מופיעה בחשבונך, ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו, והם ישמחו לסייע לך בנושא.