תפריט
סל קניות
סל קניות
הנחה נוספת - 10% או $5 הנמוך מביניהם, בהתאם להסדר שנקבע

דרכי יצירת קשר

עדכונים אחרונים

לקוחות יקרים,
בלאק פריידיי כאן ואנחנו עושים מאמץ לתת שירות לכולם.
גם האתר שלנו עושה מאמץ, לפעמים יהיו עומסים והגלישה איטית, מבקשים טיפל'ה סבלנות.
מבטיחים שעם המבצעים שיש כרגע זה שווה את זה :)
המשך קניות נעימות,
צוות USHOPS
30/11/2020
לקוחות יקרים,
רצינו לעדכן כי ביום ה- 26.11.20, המרכז הלוגיסטי שלנו בארה"ב סגור.
למחרת, החבילות שלכם ייקלטו כרגיל.
קנייה מהנה,
צוות Ushops
26/11/2020
שימו לב,
השימוש במשלוח ימי מוזל אפשרי לחבילות במשקל 10 ק"ג ומעלה (פיזי או נפחי, הגבוה מביניהם) בלבד או לחבילות בעלות תכולה שאינה אפשרית לשילוח במשלוח באוויר
25/11/2020
לקוחות יקרים,
השירות הטלפוני שלנו זמין עד השעה 15:00.
לאחר השעה 15:00 ניתן לפנות אלינו בערוצים הנוספים - מייל | WhatsApp | פייסבוק.
המשך יום טוב
צוות USHOPS
18/11/2020
לקוחות יקרים,
אנו חווים בימים אלה עומס רב בשירות הלקוחות עקב עלייה משמעותית ברכישות.
עקב כך, המענה הטלפוני עלול להיות ארוך מהרגיל.
על מנת שתוכלו לקבל מענה מהיר יותר, אנחנו ממליצים ליצור עמנו קשר במייל, בפנייה באתר או בוואטסאפ.

תודה על הסבלנות,
צוות Ushops
19/10/2020
אם הזמנת מספר חבילות מאתרים שונים, מומלץ בחום להשתמש בשירות "איחוד חבילות".
נרכז עבורך את ההזמנות לחבילה אחת, מה שבדרך כלל יאפשר הוזלה משמעותית של דמי השילוח.
חשוב לדעת, אם קנית באתר אחד בלבד וההזמנה שלך נשלחה במספר חבילות, ניתן ליהנות משירות "איחוד חבילות" בחינם!
07/09/2020
אם נפח החבילה שלך גדול ומייקר את עלויות השילוח מומלץ להשתמש בשירות אריזה חסכונית.
הוא יאפשר לך לצמצם את נפח החבילה ובכך להוזיל עלויות שילוח.
07/09/2020
בתקופת וירוס הקורונה בארה"ב, קיימים מקרים רבים שחברות השילוח האמריקאיות מעדכנות את סטטוס החבילה כ"נמסרה" בטרם מסירתה אלינו.
ברוב המוחלט של המקרים, החבילה תיקלט בחשבונך אצלנו בטווח של עד 2 ימי עסקים מרגע עדכון הסטטוס מטעם הספק/חברת שילוח האמריקאית.
במידה ועברו 2 ימי עסקים ממסירת החבילה והיא עדיין לא מופיעה בחשבונך, ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו, והם ישמחו לסייע לך בנושא.
09/06/2020

טופס פנייה

יש לך חשבון באתר? לפני שליחת פנייה

פנייתך התקבלה ותיענה בהקדם. תודה, צוות יושופס

נושא

האם צריך לעדכן אתכם לאחר ביצוע רכישה ואיך ניתן לדעת שההזמנה שלי הגיעה אליכם?

אין צורך לעדכן אותנו, כאשר חבילה חדשה נקלטת בחשבונך אנו שולחים לך עדכון אוטומטי במייל.

חברת השילוח בארה"ב/הספק עדכנו שהחבילה שהזמנתי נמסרה לכם אך לא קיבלתי על כך עדכון/החבילה לא מופיעה בחשבוני.
היכן החבילה שלי נמצאת?

בתקופת וירוס הקורונה בארה"ב, קיימים מקרים רבים שחברות השילוח האמריקאיות מעדכנות את סטטוס החבילה כ"נמסרה" בטרם מסירתה אלינו.
ברוב המוחלט של המקרים, החבילה תיקלט בחשבונך אצלנו בטווח של עד 2 ימי עסקים מרגע עדכון הסטטוס מטעם הספק/חברת שילוח האמריקאית.
במידה ועברו 2 ימי עסקים ממסירת החבילה והיא עדיין לא מופיעה בחשבונך, ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו, והם ישמחו לסייע לך בנושא.

חבילה נקלטה בחשבוני, איך ניתן לזהות מאיפה הגיעה?

הכי פשוט להשוות את מספר המעקב של החבילה עם המקור ממנו נרכשה. אם רכשת במספר מקומות, בעזרת מספר המעקב ניתן לזהות על איזה חבילה מדובר. שוב, מספר המעקב שקיבלת מהמוכר הוא המזהה העיקרי של החבילה.

כיצד מעלים חשבונית לאתר?

ניתן להיעזר במדריך המפורט שהכנו עבורך לצורך העלאת חשבונית רכישה לחבילה שלך

ניתן בדר"כ לאתר את החשבונית הרלוונטית במייל האישי שלך או לחלופין בחשבון הלקוח שלך באתר שקנית ממנו.

חשבונית תקינה צריכה להכיל את שמך המלא, ערך הפריטים ופירוט לגביהם, וגם את הסכום ששולם.

ביצעתי הזמנה אחת אבל היא פוצלה ע"י הספק למספר חבילות, מה עושים?

במידה וההזמנה שלך פוצלה למספר חבילות, מומלץ בדר"כ להשתמש בשירות "איחוד חבילות" שאנו מציעים.
כדי לעדכן את החשבונית הרלוונטית לחבילות המפוצלות, יש לבצע את הפעולות הבאות:
  • עבור החבילה ראשונה - יש להעלות את החשבונית המלאה ולהצהיר על נמוך ב- $1 מהערך המקורי המופיע על החשבונית.
  • עבור שאר החבילות המפוצלות, ניתן להעלות דף ריק במקום חשבונית ולהצהיר על ערך של $1 עבור כל אחת מהחבילות.
דוגמא פרקטית:
עשית הזמנה אחת בשווי $50 שפוצלה ל- 3 חבילות, בחבילה הראשונה, עליך להעלות את החשבונית המלאה ולהצהיר על ערך של $48.
בחבילה השנייה, עליך להעלות דף ריק במקום החשבונית ולהצהיר על ערך של $1 בלבד.
בחבילה השלישית, עליך להעלות גם כן דף ריק במקום החשבונית ולהצהיר על ערך של $1 בלבד.

לנוחותכם, ניתן להוריד דף ריק מכאן

חשוב שהחשבונית תהיה תקינה עבור המוצר וכך ניתן לחסוך הוצאות נוספות.
איזו חשבונית נחשבת לתקינה מבחינת המכס?

החשבונית צריכה להכיל את הפרטים הבאים:
  • לוגו של החנות/הספק
  • שם מלא של הלקוח
  • כתובת לאספקה (הכתובת האמריקאית שלך)
  • ערך המוצרים ופירוט לגביהם
  • סיכום ההזמנה (Subtotal + Total)

החבילה שלי נעצרה לבדיקה במכס, מה זה אומר?

בדר"כ מדובר על בדיקה שגרתית שמתבצעת ע"י המכס בצורה רנדומלית.
אם הצהרת בצורה תקינה על החבילה, ברוב המקרים החבילה תשתחרר בתוך כ- 2 ימי עסקים לאחר ביצוע הבדיקה.
אם חבילתך נדרשת לאישורים מיוחדים או להשלמת פרטים, ניצור איתך קשר כדי לטפל בנושא.

מתי החבילה שלי מתחילה לצבור עלויות אחסון?

חבילתך מתחילה לצבור עלויות אחסון החל מהיום השמיני לקליטתה במרכז הלוגיסטי שלנו.
במידה ובחרתם לאחד חבילות, ניתן ליהנות מאחסון חינם במהלך 30 יום מרגע קליטת החבילה הראשונה שברצונך לאחד.
במקרה כזה, דמי האחסון מתבטלים בצורה אוטומטית לאחר ביצוע האיחוד.

מתי/איך מעדכנים כתובת בארץ?

ניתן יהיה לעדכן את כתובתך בארץ בשלב התשלום עבור המשלוח של החבילה.

איך מקבלים את החבילה בארץ? איך עוקבים אחר המשלוח?

החבילות שנשלחות לארץ דרכנו, מופצות בארץ ע"י 2 נותני שירות מובילים - חברת "בר הפצה" וחברת "דואר ישראל" בשירות דואר שליחים.
כאשר ההפצה מתבצעת ע"י חברת "בר הפצה", יישלח אליך מסרון (SMS) עוד לפני הגעת החבילה לארץ, במטרה לאפשר לך לתאם מועד מסירה או לחלופין לבחור נקודת מסירה.
אם ההפצה מתבצעת ע"י חברת "דואר ישראל", ניתן יהיה לעקוב אחר המשלוח ישירות מהאתר של דואר ישראל, בעזרת המספר מעקב שמופיע על החבילה הרלוונטית בחשבונך.

בכל מקרה, סטטוס המעקב העדכני אודות משלוח חבילתך מופיע תמיד בחשבונך האישי

מה זמני האספקה למשלוחים?

  • זמן האספקה עבור משלוח מהיר נע בין 4 ל- 7 ימי עסקים מרגע ביצוע התשלום עבור המשלוח.
  • זמן האספקה עבור משלוח ימי מוזל נע בין 30 ל- 40 ימי עסקים מרגע ביצוע התשלום עבור המשלוח.
במידה וביצעת הזמנה בשירות קונים עבורך או בחנות האתר, זמן האספקה נגזר החל מרגע הגעת ההזמנה מהספק למרכז הלוגיסטי שלנו.

איך ניתן להחזיר/להחליף הזמנה שביצעתי בשירות "קונים עבורך" או בחנות האתר?

יש צורך לפנות לשירות הלקוחות ולבצע בדיקה אם ניתן להחזיר את המוצר, בהתאם לתנאי השימוש של האתר.

מהו זמן האספקה למוצר שנרכש בשירות "קונים עבורך" או בחנות האתר?

לאחר שהמוצר מגיע למרכז הלוגיסטי הוא יוצא לדרך ועדכון על כך נשלח מאיתנו במייל.
  • זמן אספקה במשלוח מהיר הינו 4-7 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר מהספק למרכז הלוגיסטי שלנו.
  • במידה וההזמנה נשלחה במשלוח ימי, זמן אספקה הינו 30-40 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר מהספק למרכז הלוגיסטי שלנו.

מי אחראי על המוצר שנשלח אליי?

אחריות על המוצר שרכשת תינתן ע"י הספק שממנו המוצר נרכש.
במידה ויש צורך בהפעלת האחריות, אנו נספק לך את חשבונית הרכישה לצורך פנייתך לספק.

למה לשלם על ביטוח משלוח?

אנחנו ממליצים לכל חבילה להפעיל שירות ביטוח, כדי להימנע ממקרים של נזק לחבילה מגורם צד שלישי ולהיות מכוסים.
תנאי הביטוח מעודכנים בתנאי השימוש באופן מפורט.
  • לא ניתן להפעיל ביטוח למוצרי זכוכית ומוצרים שבירים.
  • ביטוח למוצרים משומשים הוא לאובדן בלבד.

ניסיתי לבצע הזמנה באתר אמריקאי וקיבלתי הודעה שאין אפשרות להשלים את ביצוע ההזמנה.
מה עליי לעשות?

קיימות 2 סיבות אפשריות לכך:
  • כרטיס האשראי בו השתמשת אינו נתמך ע"י האתר שממנו ניסית לרכוש.
    תופעה זו מתרחשת מפני שאתרים בודדים לא תומכים בכרטיס אשראי ישראלי.
    בדר"כ, ניתן יהיה לפתור בעיה זו ע"י שימוש ב- PayPal כאמצעי תשלום.
  • האתר שממנו ניסית לרכוש אינו שולח חבילות למרכז הלוגיסטי שלנו.
    דבר זה קורה לעיתים רחוקות בלבד ולצערנו, אין לנו דרך להשפיע על כך.

מהו הבדל בין אריזה מחדש לאריזה מיוחדת?

  • שירות "אריזה מחדש" נועד לצמצם את נפח החבילה.
  • שירות "אריזה מיוחדת" מאפשר להוסיף חומרי אריזה במטרה לשמור בצורה טובה יותר על הפריטים שבתוך החבילה.
תוכן ההודעה
שם פרטי
שם משפחה
כתובת אימייל
מספר טלפון (רצוי סלולרי)

עדכונים אחרונים

לקוחות יקרים,
בלאק פריידיי כאן ואנחנו עושים מאמץ לתת שירות לכולם.
גם האתר שלנו עושה מאמץ, לפעמים יהיו עומסים והגלישה איטית, מבקשים טיפל'ה סבלנות.
מבטיחים שעם המבצעים שיש כרגע זה שווה את זה :)
המשך קניות נעימות,
צוות USHOPS
30/11/2020
לקוחות יקרים,
רצינו לעדכן כי ביום ה- 26.11.20, המרכז הלוגיסטי שלנו בארה"ב סגור.
למחרת, החבילות שלכם ייקלטו כרגיל.
קנייה מהנה,
צוות Ushops
26/11/2020
שימו לב,
השימוש במשלוח ימי מוזל אפשרי לחבילות במשקל 10 ק"ג ומעלה (פיזי או נפחי, הגבוה מביניהם) בלבד או לחבילות בעלות תכולה שאינה אפשרית לשילוח במשלוח באוויר
25/11/2020
לקוחות יקרים,
השירות הטלפוני שלנו זמין עד השעה 15:00.
לאחר השעה 15:00 ניתן לפנות אלינו בערוצים הנוספים - מייל | WhatsApp | פייסבוק.
המשך יום טוב
צוות USHOPS
18/11/2020
לקוחות יקרים,
אנו חווים בימים אלה עומס רב בשירות הלקוחות עקב עלייה משמעותית ברכישות.
עקב כך, המענה הטלפוני עלול להיות ארוך מהרגיל.
על מנת שתוכלו לקבל מענה מהיר יותר, אנחנו ממליצים ליצור עמנו קשר במייל, בפנייה באתר או בוואטסאפ.

תודה על הסבלנות,
צוות Ushops
19/10/2020
אם הזמנת מספר חבילות מאתרים שונים, מומלץ בחום להשתמש בשירות "איחוד חבילות".
נרכז עבורך את ההזמנות לחבילה אחת, מה שבדרך כלל יאפשר הוזלה משמעותית של דמי השילוח.
חשוב לדעת, אם קנית באתר אחד בלבד וההזמנה שלך נשלחה במספר חבילות, ניתן ליהנות משירות "איחוד חבילות" בחינם!
07/09/2020
אם נפח החבילה שלך גדול ומייקר את עלויות השילוח מומלץ להשתמש בשירות אריזה חסכונית.
הוא יאפשר לך לצמצם את נפח החבילה ובכך להוזיל עלויות שילוח.
07/09/2020
בתקופת וירוס הקורונה בארה"ב, קיימים מקרים רבים שחברות השילוח האמריקאיות מעדכנות את סטטוס החבילה כ"נמסרה" בטרם מסירתה אלינו.
ברוב המוחלט של המקרים, החבילה תיקלט בחשבונך אצלנו בטווח של עד 2 ימי עסקים מרגע עדכון הסטטוס מטעם הספק/חברת שילוח האמריקאית.
במידה ועברו 2 ימי עסקים ממסירת החבילה והיא עדיין לא מופיעה בחשבונך, ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו, והם ישמחו לסייע לך בנושא.
09/06/2020

יצירת קשר טלפוני

מספר טלפון: 1-700-700-712
שעות פעילות: ימים א-ה 9:00-17:00

כתובתינו

USHOPS - CHECKBOX
473 Mundet Place,
Hillside NJ 07205
USA