תפריט
Globus
הכתובות שלי
סל קניות
סל קניות

מאגר ידע - שאלות ותשובות

איזה סוג משלוח כדאי לי לבחור?

באפשרותכם לבחור בשלב התשלום מבין שני סוגי משלוח: משלוח מהיר או משלוח ימי מוזל (לחבילות במשקל 15 ק"ג ומעלה ו/או לחבילות שאינן יכולות להישלח במשלוח באוויר). את סוג המשלוח אנו משאירים בידכם! כל המשלוחים יבוצעו ע"י חברת שילוח מוכרות ובהתאם למועדי המשלוחים של אלו. עבור חבילות שהוזמנו באופן עצמאי לכתובת בחו"ל, הזמנות שבוצעו בשירות "קונים עבורך" ו/או דרך החנות שלנו מועד יציאת החבילה מהמרכז הלוגיסטי יהיה בהתאם לסוג המשלוח שנבחר ובמידה והמוצר/ים אינו/ם מצריך/ים אישורי ייבוא.

מתי החבילה תגיע אלי?

רוצים לדעת מתי החבילה תגיע אליכם?

בעת התשלום על המשלוח יופיע באזור הבחירה של סוג המשלוח תאריך האספקה המשוער של החבילה.

לאחר ביצוע התשלום, תוכלו להמשיך לעקוב אחר תהליך המשלוח בכניסה לחשבון האישי, איתור החבילה הרלוונטית ולחיצה על כפתור עוד > פרטי החבילה.

בנוסף, כדי שתמיד תוכלו להיות מעודכנים בסטטוס המשלוח אנו שולחים מייל עדכון, בכל שלב אותו החבילה עוברת, מרגע שליחתה לארץ ועד למסירתה אליך.

האם אפשרי לבצע איסוף עצמי ולחסוך את דמי המשלוח בארץ?

ניתן לבצע איסוף עצמי ממוקדי חברות ההפצה השונות ברחבי הארץ אך - אין כל צורך בכך! דמי המשלוח לארץ כוללים גם את מסירת החבילה עם שליח עד הבית ואינם ניתנים להפרדה. בכל מקרה של בקשה לאיסוף החבילה באופן עצמאי, יש לשים לב במערכת האתר, שהחבילה הגיעה למוקד ההפצה הרלוונטי וליצור עימם קשר.

האם החבילה נשלחת עד הבית?
  • USHOPS משתמשת במגוון שירותי הפצה בישראל ומביאה את החבילה עד לפתח ביתך.
  • בהפצה באמצעות דואר שליחים - במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא קיבוץ או מושב - החבילה תשלח ליחידת הדואר במקום מגורייך/מזכירות ראשית. במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא ת.ד, החבילה תימסר בסניף הדואר והודעה על מסירת החבילה תושאר בתיבת הדואר.
כיצד פועל שירות "בר הפצה"?

עם יציאת החבילה שלך למשלוח יישלח אליך מסרון SMS מטעת חברת בר הפצה המעדכן שהחבילה בדרכה לארץ. במסרון זה ניתן לבחור לשלוח את החבילה לנקודת מסירה, לבחירתך, מבין מאות נקודות מסירה אפשריות. במידה ולא תבחר בנקודת מסירה המשלוח יגיע אליך עם שליח עד הבית, בדיוק כפי שבחרת בעת התשלום בעבור המשלוח.

לאחר שחרורה מהמכס, החבילה שלך תמוין על ידי חברת בר הפצה ותועבר להפצה למוקדי ההפצה הפרוסים ברחבי הארץ.

בבוקר יום ההפצה יישלח מסרון SMS ללקוח עם מספר הטלפון של השליח עליו נמצאת החבילה.

במידה ולא תמצאו בכתובת המסירה, תושאר הודעה ליצירת קשר עם מוקד השליחים לתיאום מסירה נוספת.

לאחר שני הניסיונות החבילה תוחזר ל- USHOPS והלקוח יחויב ב- 10 דולרים עבור המשלוח לחברה וב- 10 דולרים נוספים על דרישת החבילה למשלוח נוסף אליו.

זמני חלוקת המשלוחים - בימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00, לא כולל יום ו' וערבי חג.

כמה זמן לוקח לחבילה בשירות הכתובת האמריקאית להגיע אליי?

משלוח מהיר - הזמן המשוער להגעת החבילה הוא בדרך כלל כ- 4-7 ימי עסקים מרגע התשלום עבור המשלוח. משלוח חסכוני - הזמן המשוער להגעת החבילה הוא בדרך כלל כ- 30-40 ימי עסקים מרגע התשלום עבור המשלוח.

האם ניתן לשלוח סוללות?

סוללות ניתן לשלוח במשלוח ימי מוזל בלבד.

איפה בוחרים את אופן השילוח?

ניתן לבחור את אופן השילוח בחשבונכם האישי באתר, בשלב התשלום עבור המשלוח או בשלב ביצוע הזמנה בחנות שלנו או בשירות "קונים עבורך".

האם ניתן לשדרג את סוג המשלוח לאחר תשלום?

במידה ובחרתם במשלוח ימי ואתם מעוניינים לשדרג למשלוח מהיר תוכלו לעשות זאת מהחשבון האישי שלכם.

עלות השדרוג הינה ההפרש בין המחיר של משלוח מהיר למחיר של משלוח ימי.

לאחר הסדרת התשלום החבילה תצא למשלוח ותגיע אליכם בתוך 4-7 ימי עסקים.

למדריך שדרוג משלוח, לחצו כאן.

כמה זמן לוקח להזמנה בחנות או בשירות קונים עבורך להגיע אליי?

הזמן המשוער להגעת החבילה הוא בדרך כלל כ- 4-7 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר/ים המוזמן/ים למרכז הלוגיסטי שלנו בניו ג'רזי. מוצרי/ים שאינם יכולים להישלח במשלוח מהיר (בטריות, מוצרים כבדים וכו') יישלח/ו במשלוח חסכוני בים - הזמן המשוער להגעת החבילה הוא בדרך כלל כ- 30-40 ימי עסקים מרגע הגעת המוצר/ים המוזמן/ים למרכז הלוגיסטי שלנו בניו ג'רזי.

כיצד פועל השירות של נקודות המסירה?

לאחר שחרורה מהמכס, החבילה שלך תמוין על ידי דואר ישראל ותועבר לנקודת מסירה הקרובה אליך ותמתין לאיסוף שלך.

  • ניתן לבחור את נקודת המסירה הקרובה אליך מתוך 1,200 נקודות הפזורות ברחבי הארץ.

שעות הפעילות משתנות בהתאם לנקודת המסירה שנבחרה.

האם אוכל להחליף כתובת למשלוח החבילה בארץ?

ניתן לעדכן/לבחור את כתובת המשלוח, בשלב התשלום עבור החבילה/הזמנה מהאתר.

  • לקוחות שמבצעים שילוח דרכינו בפעם הראשונה - יש לעדכן את כתובת המשלוח הרצויה, בעמוד התשלום.
  • לקוחות שכבר ביצעו משלוח דרכנו - בחירת כתובת המשלוח מתבצעת בעמוד התשלום, מבין הכתובות בהן השתמשת בעבר. ניתן לעדכן כתובת אחרת, בעמוד זה, במידת הצורך.
  • לאחר התשלום באתר, כל שינוי כתובת מצריך פניה לשירות הלקוחות ולפני יציאת החבילה/הזמנה למשלוח לארץ.
  • לאחר הגעת החבילה/הזמנה לארץ, כל שינוי כתובת כרוך בתשלום של ₪25.
כיצד פועל שירות "דואר שליחים?"

לאחר שחרורה מהמכס, החבילה שלך תמוין על ידי דואר ישראל ותועבר להפצה למוקדי השליחים הפרוסים ברחבי הארץ ובתוך 72 שעות תצא למשלוח לביתך.

עם הגעת החבילה לבית המיון של הדואר, ישלח אליך מסרון לצורך תיאום מסירה ראשוני.

במידה ולא תמצאו בכתובת המסירה, תושאר הודעה ליצירת קשר עם מוקד השליחים לתיאום מסירה נוספת.

לאחר שני הניסיונות החבילה תוחזר ל- USHOPS והלקוח יחויב ב- 10 דולרים עבור המשלוח לחברה וב- 10 דולרים נוספים על דרישת החבילה למשלוח נוסף אליו.

זמני חלוקת המשלוחים - בימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00 וביום ו' בין השעות 8:00-12:00.

מהם התנאים לבחירת נקודת מסירה/לוקר?

סוג שירות - כתובת בחו"ל (לא קונים עבורך/חנות)

סוג המשלוח - משלוח מהיר

ערך החבילה - עד $75

משקל פיזי של החבילה - עד 5 ק"ג

אורך צלעות החבילה - עד 50 ס"מ כל אחת

המידע לא סייע לכם? מעוניינים לקבל מידע מפורט יותר?