חיפוש

מאגר ידע - מדריכים

העלאת חשבונית לאתר USHOPS

חוקי המכס בישראל מחייבים שכל חבילה שנשלחת לארץ תלווה בחשבונית מתאימה.

מדריך זה ינחה אתכם ביצירת קובץ החשבונית, שמירתו כתמונה במחשבכם והעלאתו ושיוכו לחבילה שלכם באופן עצמאי באתר.

החשבונית הינה אישור ההזמנה/המשלוח שקיבלתם מהספק באימייל לאחר התשלום ומשלוח החבילה.

חשוב! את החשבונית ששלח הספק יש לעדכן בצורה מלאה כפי שנשלחה! על החשבונית לכלול את הפרטים הבאים -

  • שמו המלא של הלקוח
  • כתובת המרכז הלוגיסטי שלנו
  • לוגו של החנות שבה בוצעה הרכישה
  • פרטי המוצרים כולל כמויות וערך המוצרים
  • הסכום הסופי של הרכישה

(צילום מסך של התשלום ב- PayPal אינו נחשב כחשבונית תקינה)

מסמכים שלא יכללו מידע זה עלולים לגרום לכך שהחבילה תעוכב במכס.

 

צפייה במדריך וידאו



שימו לב: ⇐לעיתים החנות אינה מספקת חשבונית. במקרה כזה יש להשתמש במסמך שנקרא Order Confirmation ונשלח בדרך כלל כמייל אישור הזמנה. ⇐יש לשמור את שם הקובץ של החשבונית באותיות באנגלית או מספרים בלבד - ללא תווים ורווחים! ⇐ניתן גם לשמור את החשבונית בתור קובץ PDF באמצעות "שמירה בשם" בוורד 2007 ואילך, או באמצעות תכנות ייעודיות אחרות.

כיצד מצרפים את החשבונית לחבילה?

לאחר שצילמנו את החשבונית ושמרנו את הקובץ במחשב יש לצרף את הצילום לחבילה המתאימה באתר: גולשים לעמוד "משלוחים מארה"ב", תחת "החשבון שלי". תחת אזור "חבילות ללא חשבונית" לוחצים על הכפתור "העלה חשבונית" ליד החבילה הרצויה

כיצד מעלים את החשבונית מהמחשב?


    1. לחצו על הכפתור "Choose File" ובחרו את הקובץ מהספרייה בה שמרתם אותו.


*ניתן להעלות קבצים מסוג PDF, GIF, PNG, JPG עד גודל 2MB בלבד.

לאחר שהחשבונית עלתה יש למלא את הפרטים הבאים: ⇐מחיר פריט - סה”כ מחיר הפריט, ללא עלויות הובלה או מיסים ⇐סה”כ חשבונית - הסכום ששולם, כולל משלוח ומיסים בתוך ארה”ב ⇐מצב הפריט - חדש או משומש בנוסף יש לקרוא את ההצהרה האישית ולסמן ב- ✔ את התיבה שמימין


לאחר מילוי הפרטים יש ללחוץ על כפתור "אישור חשבונית".

לאחר העלאת החשבונית תשלח לכתובת המייל המוגדרת בחשבונכם בקשת תשלום עבור משלוח החבילה לישראל, כולל מיסים, במידה וחלים על הטובין שבחבילה.

לנוחיותכם, צירפנו בתחתית העמוד מדריכים לאיתור והורדת חשבונית מאתר אמזון ומאתר איביי.

מה עושים במקרה והספק פיצל את ההזמנה למספר חבילות? לחצו כאן למדריך.

העלאת חשבונית רכישה לחבילות מטורקיה

איך מעלים חשבונית רכישה

  1. נכנסים לחשבון האישי, בוחרים את החבילה הרלוונטית לעדכון החשבונית ולוחצים על כפתור "העלה חשבונית".
    כדי לאתר את החבילה הנכונה, ניתן להקליק על הכפתור "עוד" ולראות את פרטי החבילה, כולל מספר המעקב במספר המעקב 

  2. מקליקים על כפתור "Choose File" ומעלים את החשבונית הרכישה שקבלתם בעת הקנייה אונליין.
    ניתן להעלות תמונה או קובץ PDF
    חשוב לב לשים לב שצילומי מסך מ-Paypal לא יתקבלו 

  3. משלימים את פרטי החבילה: רושמים את עלות המוצרים ואת העלות הכוללת של הקנייה 

  4. מעדכנים את מספר הטלפון לקבלת הודעות, מאשרים את התקנון ומקליקים על כפתור "אישור חשבונית" 

  5. לאחר אישור החשבונית, תועברו בחזרה לאזור האישי שלכם ותוכלו לשלם על המשלוח 


שופינג מהנה :)

איך מאחדים חבילות?

ניתן לאחד חבילות לאחר הגעתן למרכז הלוגיסטי שלנו ולחסוך עלויות שילוח של כל חבילה בנפרד.

איך מבצעים זאת?

  1. ראשית, יש להמתין להגעת כל החבילות למרכז הלוגיסטי והופעתן בחשבונכם.
  2. יש להעלות חשבונית רכישה לכל אחת מהחבילות.
  3. לאחר מכן תוכלו ללחוץ על כפתור "איחוד חבילות" ולבחור את החבילות אותך תרצו לאחד (שימו לב - ניתן לאחד חבילות רק במידה ולא שולמו עדיין).
  4. בשלב הבא תוכלו לראות את סכום עלות האיחוד ועלות המיסים העתידית לחבילה המאוחדת.
  5. לאחר אישור בקשת האיחוד, היא תישלח למרכז הלוגיסטי שלנו.
  6. בסיום תהליך האיחוד ע"י צוות המרכז הלוגיסטי, יישלח יישלח אליכם מייל עדכון על כך ותוכלו להמשיך לתשלום ושילוח החבילה לארץ.

חשוב לדעת! כאשר מאחדים חבילות יש לקחת בחשבון את היבטי המיסים בארץ. איחוד של מספר חבילות פטורות ממס, יכול להביא את סך החשבונית של החבילה המאוחדת למדרגה שכן מחויבת במס ובמקרה כזה תידרשו לתשלום מיסים. באחריותכם לבדוק את הנושא מראש, טרם בקשת האיחוד. ניתן גם ליצור איתנו קשר על מנת שנסייע בחישוב המיסים.

עלות השירות היא $6 לאיחוד שתי חבילות, $3 נוספים לכל חבילה נוספת באיחוד.

ניתן לאחד חבילות עד שלושים ימים מרגע הגעת החבילה הראשונה למרכז הלוגיסטי וקליטתה בחשבונכם. אם לא בוצע איחוד בתוך 30 ימים מרגע קליטת החבילה, חשבונך יחויב בדמי אחסון עבור החבילה החל מהיום השמיני

ניתן לאחד חבילות שהוזמנו באופן עצמאי בלבד. לא ניתן לאחד חבילות בשירותים "קונים עבורך באמזון", "קונים עבורך ב- 6PM" או ברכישה מחנות האתר.

כיצד פועל השירות של USHOPS

השירות מאפשר לרכוש מוצרים במגוון אתרים בחו"ל ולקבלם עם שליח עד דלת ביתכם:

  1. מצטרפים לשירות ומקבלים כתובת אישית לקניות בחו"ל
  2. יוצאים לקניות במגוון אתרים במדינה בה תרצו לבצע את השופינג ובשלב השלמת הרכישה מזינים את הכתובת האישית ככתובת המשלוח
  3. החבילה שלכם מגיעה ישירות למרכז הלוגיסטי של USHOPS כאשר החבילה מגיעה למרכז הלוגיסטי שלנו, צוות עובדי המרכז הלוגיסטי מודד ושוקל את החבילה ומעדכן את כל הנתונים בחשבונך. לאחר קליטת החבילה במרכז הלוגיסטי תתבקשו להעלות חשבונית רכישה באמצעות ממשק ייעודי באתר, או לחילופין, ניתן יהיה לשלוח את החשבונית אלינו. חשוב לדעת - קיימת חובת הצגה לרשויות המס בארץ את ערך החבילה ולכן לא יתאפשר תשלום עבור חבילות ללא חשבונית רכישה
  4. בקשת תשלום תשלח לכתובת הדוא"ל לאחר עדכון החבילה בחשבון/העלאת חשבונית עבור החבילה. בשלב התשלום תתבקשו - 1. לבחור בין משלוח אווירי לבין משלוח ימי מוזל (לחבילות במשקל 15 ק"ג ומעלה) 2. תבחרו האם להוסיף ביטוח משלוח עבור החבילה 3. תעדכנו את כתובת המשלוח בארץ 4. תבחרו את אמצעי התשלום ומספר התשלומים הרצוי (מעל 300 ש"ח)
  5. אתם משלמים על המשלוח והחבילה נשלחת לארץ במשלוח אווירי או חסכוני, לבחירתכם
  6. לאחר הסדרת התשלום, החבילה נשלחת לארץ. החבילה תגיע לארץ, במשלוח אווירי תוך כ-10-14 ימי עסקים מרגע התשלום ובמשלוח חסכוני תוך כ- 30-40 ימי עסקים מרגע התשלום. לאחר הגעת החבילה לארץ היא תעבור הליך בידוק בטחוני ושחרור מהמכס
  7. במידת האפשר, חברת השילוח תפנה אליכם באמצעות מסרון ותציע לכם לקבל את החבילה בנקודת איסוף לבחירתם. במידה ותבחרו לא להשתמש בשירות, המשלוח יימסר אליכם עם שליח עד הבית
  8. אנו משחררים את החבילה מהמכס עבורכם ושולחים אותה עד לביתכם עם שליח, או מנקודת איסוף שנבחרה במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ היא קיבוץ או מושב, החבילה תשלח ליחידת הדואר במקום המגורים או למזכירות ראשית. במידה וכתובת משלוח החבילה בארץ, היא ת.ד. החבילה תימסר בסניף הדואר והודעה על מסירת החבילה תושאר בתיבה
מחשבון מסי יבוא למוצרים ביבוא אישי + חוקיות ייבוא

למעבר למחשבון מסי יבוא למוצרים ביבוא אישי של רשות המיסים, לחצו כאן.

*ט.ל.ח. - בכפוף למידע המעודכן באתר רשות המיסים

כיצד רוכשים בחו"ל

על מנת לבצע רכישה באתרים בחו"ל עליך להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי או חשבון PayPal המקושר לכרטיס אשראי בינלאומי. חלק מהאתרים מחייבים הרשמה לאתר על מנת לבצע רכישה ובחלק מהאתרים שלב זה אינו מחויב.

לאחר בחירת המוצרים והוספתם לסל הקניות באתר, ניתן להמשיך לתשלום.

בעמוד התשלום יש להזין את הכתובת המתאימה שקיבלתם לאחר ההרשמה לאתר USHOPS, כפי שמופיעה בחשבונכם האישי - כולל מספר הלקוח - מספר Ste (מופיע בשורת Address Line 2). עם מספר זה נוכל לזהות את החבילה לאחר הגעתה למרכז הלוגיסטי ולשייך אותה לחשבונך. את הכתובת יש להזין בתור Shipping Address

בכתובת לחיוב (Billing Address),  יש להזין את הפרטים המקושרים לאמצעי התשלום שלך. במידה ואין אפשרות באתר הספק לבחור ב"ישראל" ככתובת החיוב, ניתן להזין את הכתובת האמריקאית שקיבלת מאיתנו.

חשוב לזכור!

  • לא כל ספק מקבל אמצעי תשלום שהונפקו בארץ, כאשר כתובת למשלוח החבילה היא בארה"ב. דבר זה יכול להוביל לביטול ההזמנה ע"י הספק.
  • חשוב להזמין מוצרים מאתרים מוכרים וידועים ולבדוק את תנאי השימוש של כל אתר לפני ההזמנה.
  • בהזמנות של ביגוד והנעלה’ מומלץ לוודא את המידות המתאימות, מאחר ולעיתים המידות בחו"ל שונות מאלו שבישראל.
  • עבור מוצרי חשמל זכרו - המתח האמריקאי שונה משלנו ואינו 220V אלא 110V, לכן, ודאו מול להחנות שהמכשיר החשמלי הינו בעל מתח 110V-240V
העלאת חשבונית לחבילות שפוצלו ע"י הספק

במידה והספק שממנו רכשתם את המוצרים פיצל את החבילה למספר חבילות קטנות יש להמתין עד להגעת וקליטת כל המשלוחים שבהזמנה אל חשבונכם.

לאחר מכן, יש לבחור את אחת מהחבילות וללחוץ על כפתור "העלה חשבונית".

יש לבחור את כל החבילות הנוספות שהגיעו מאותה חנות והינן חלק מההזמנה שפוצלה

יש ללחוץ על כפתור "לטעינת חשבונית" ולבחור את החשבונית הכוללת את פירוט כל הפריטים שבהזמנה

יש לעדכן את מחיר הפריטים ואת סה"כ החשבונית ולבחור את מטבע הרכישה בו השתמשתם

בסיום התהליך, החשבונית תיטען עבור כל החבילות שנבחרו ותישלח בקשת איחוד חבילות אוטומטית. לאחר שהאיחוד יבוצע, ניתן יהיה לשלם על משלוח החבילה המאוחדת לארץ

איך מעלים חשבונית? לחצו כאן למדריך.

תהליך החזרת משלוח לספק/חנות בחו\"ל

ישנם מקרים בהם צריך להחזיר חבילה לספק בחו"ל בגלל סיבות שונות.
אנחנו יכולים לסייע לכם להחזיר את החבילה לספק במידה והחבילה נמצאת במרכז הלוגיסטי שלנו בחו"ל ולא יצאה למשלוח לארץ.
עליכם ליצור קשר עם הספק ולבקש אישור החזרה של החבילה ותווית דואר משולמת (drop off + Label). השירות כרוך בעלות של $10 
(במרכזיים הלוגיסטים ארה״ב טורקיה ואנגליה בלבד)

במידה והספק לא מעביר לכם את תווית ההחזרה, נוכל להנפיק כזו עבורכם תווית רק במרכזיים הלוגיסטיים שלנו בארה״ב ואנגליה בלבד
כדי לבצע את הפעולה יש צורך להעביר לנו את כתובת המשלוח המלאה + מספר טלפון של המקבל
השירות כרוך בעלות של $15 בנוסף לדמי המשלוח בתוך המדינה בהתאם לעלויות חברת השילוח המקומית.


במרכז הלוגיסטי בהולנד בלבד שירות ההחזרה יסופק לנקודות המסירה בהתאם לתווית ההחזרה ששלח אליכם הספק לבקשתכם 
עלות השירות בהולנד 25$

שימו לב: למידע נוסף על החזרת הזמנה לספק בשירות "קונים עבורך" ומוצרים מהחנות שלנו אנא קראו בעיון את תנאי השימוש. למידע נוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

שירות אריזה חסכונית

על מנת לבצע אריזה חסכונית:

  1. התחבר לחשבונך באתר
  2. אתר את החבילה הרצויה
  3. לחץ על כפתור "שירותים משלימים"
  4. בחר באפשרות "אריזה חסכונית בעלות של $5 לחבילה"
  5. לחץ על כפתור "שליחת בקשה"
  6. לאחר ביצוע התהליך ע"י צוות המרכז הלוגיסטי שלנו, אנו נעדכן אותך על כך במייל וניתן יהיה לשלם עבור שילוח החבילה

עלות השירות, $5 לכל חבילה.

שים לב,

  • אריזה חסכונית מתאפשרת רק למוצרים שנשלחו ע"י הספק עם קופסת משלוח בנוסף לאריזה המקורית של המוצר
  • אריזה חסכונית לא מפחיתה את המשקל הפיזי של החבילה אלא משנה את המשקל הנפחי
  • השירות זמין רק לחבילות ממשקל 1.51 ק"ג ומעלה (משקל פיזי או נפחי) ולחבילות שההפרש בין המשקל הפיזי והנפחי שלהן גדול מ- 1.5 ק"ג
  • השירות אינו זמין על חבילות מאוחדות
  • במידה ולא ניתן לבצע אריזה חסכונית, נעדכן אותך על כך במייל ולא ייגבו עלויות עבור השירות
בקשת נטישת חבילה

במידה והתקבלה חבילה בחשבונך ואתם לא מעוניינים לשלחה לארץ או להחזירה לספק, ניתן לבקש מאיתנו לנטוש אותה בעבורכם.

כדי לבצע זאת:

  1. יש לפנות לשירות הלקוחות ולבקש לבצע נטישה לחבילה
  2. אנו נשלח אליכם במייל קישור לעמוד בו עליכם לספק את סיבת הנטישה ולאשר את ההליך
  3. לאחר מכן, החבילה תוסר מחשבונכם ותועבר לגריסה

חשוב! התהליך הוא בלתי הפיך. לאחר נטישת חבילה, לא ניתן יהיה להחזירה לחשבונכם!

החזרת מוצר לארץ לאחר תיקון או החלפה

בכל ייצוא מוחזר של מוצר, חשוב לשמור את אישור הייצוא שניתן לך ע"י חברת השילוח. בקליטת החבילה במרכז הלוגיסטי שלנו, יש להעביר לשירות הלקוחות את האסמכתאות הבאות:

  1. חשבון יבוא (אישור שהמוצר נשלח לארץ).
  2. רשימון ייצוא (מחברת השילוח ששלחה את החבילה לארה"ב).
  3. חשבון ייצוא (מחברת השילוח ששלחה את החבילה לארה"ב).
  4. מכתב הסבר של היבואן.

במידה ויש לך את כל הנ"ל, החבילה תשלח לארץ ללא תשלום מיסים אך חשוב לזכור שהתהליך יהיה כרוך בשחרור פרטני בגובה של $75. מוצר חדש שישלח בתמורה למוצר שנשלח לתיקון יחויב במיסיי ייבוא וזאת לפי קביעת מכס ישראל.

מדריך לקניית נעליים בחו"ל

אתרי האינטרנט מאפשרים לנו גישה למגוון עצום של נעליים במחירים משתלמים במיוחד ואנחנו ב- USHOPS מאפשרים לכם להביא אותם לארץ בקלות ובנוחות. ריכזנו עבורכם מידע שיסייע לכם ליהנות מקניית נעליים בטוחה ויעילה:

מידות

מכיוון שאין תקן אחיד בעולם למידות נעליים צריך להתבסס על מידות הנעליים המוצגות באתר ממנו רוכשים. שימו לב שטבלת המידות יכולה להשתנות מאתר לאתר ולכן חשוב לבדוק ולהתאים את המידות הרצויות לכם לאלה הרשומות בעמוד המכירה/מוצר של כל אתר.

בישראל נהוגה השיטה האירופאית (למשל מידה 38 לנשים, או 43 לגברים) ואם אתם רוכשים מאתרים בינלאומיים מומלץ למדוד את מידות כף הרגל לפני ביצוע הזמנת נעליים באינטרנט. מדידה זו תאפשר התאמה למידות המוצגות בטבלת המידות בחנות המקוונת.

הטבלאות המצורפות מטרתן להמחיש לכם את הפורמט הנהוג, אך תמיד עדיף להסתמך על הטבלאות של האתר ועל ניסיון קודם (אם יש לכם כבר נעליים מהמותג המבוקש). ואחרי כל זה, אף פעם לא מזיק לבדוק את מדיניות ההחזרים של האתר ממנו רוכשים.

 

כיצד לבצע את מדידת כף הרגל?

כיצד לבצע את מדידת כף הרגל?

 

לנוחיותכם, הנה כמה קישורים לטבלאות מידות של מותגי ההנעלה המובילים:

למותגי הנעלה נוספים, לחצו כאן

Adidas Asics New Balance Saucony Reebok Puma Columbia Rockport Nine West Marrell Clarks Brooks Skechers Mizuno Steve Madden The North Face

שימו לב:

  • רכישת נעלי ספורט – מומלץ לרכוש נעלי ספורט בהתאם לייעוד שלהן (כדורגל, כדורסל, ריצה או טניס). איכות הנעליים קריטית בשמירה על הבריאות שלכם, כך שבמיוחד כאן כדאי מאוד להיזהר מחיקויים זולים. כמו כן, לפני חיפוש נעליים ברשת מומלץ לבדוק קודם באתרים של יצרניות הנעליים את שם הדגם הרצוי, המספר הייחודי שלו ומאפיינים נוספים (צבעים זמינים, מידות וכד’).
  • בעת רכישת נעלי עקב חשוב לבדוק לפני הרכישה מה גובה העקב, מה עוביו ומאיזה חומר הוא עשוי. אם מידע זה לא מופיע בתיאור המוצר מומלץ לשאול לפני ביצוע הרכישה. בכל אתר קיימת אפשרות לשלוח מייל לקבלת מידע ולעיתים ניתן גם להתקשר.
  • חשוב מאוד לקרוא את התגובות המוצגות בתחתית עמוד המוצר בחלק של חוות הדעת של הרוכשים. יתכן ותמצאו שם את התשובות להתלבטויות שלכם לגבי המוצר. כמו כן, מומלץ לקרוא את המשוב של הגולשים האחרים על המוכר/חנות כשהמידע זמין (באתרים כמו eBay, Amazon וכד’).
    אל תשכחו להוסיף אחרי הרכישה גם את חוות הדעת שלכם על המוצר/המוכר וכך תסייעו לאחרים.


כיצד מוזילים עלויות?

  • לרוב ניתן להוזיל את עלות הרכישה. אנו ממליצים לכם לערוך חיפוש אחר קופונים לאתר שבו אתם עומדים לבצע רכישה. ניתן לעשות זאת למשל באתר retailmenot.com ואחרים.
  • בכל אתר מופיעים פריטים גם פריטים מוזלים (Sale, Clearence, Outlet), כדאי מאוד לבדוק את ההיצע שם לרכישות משתלמות במיוחד.


מידע על מכס/מיסים:

  • קניות עד $75 פטורות מתשלום מיסי יבוא לחלוטין (למעט מוצרי טבק ואלכוהול).
  • קניות עד $500 (כולל עלות המשלוח והמיסים בתוך המדינה) לרוב פטורות ממכס וחייבות רק במע”מ ו- $3.50 עבור עמילות מכס.
  • קניות מעל $500 חייבות במיסוי מלא. עבור מוצרים מעל לערך של $1,000 ישנה תוספת של $75 עבור עמלת השחרור הפרטני.
שירות אריזה מיוחדת

על מנת לבצע אריזה מיוחדת:

  1. התחבר לחשבונך באתר
  2. אתר את החבילה הרצויה
  3. לחץ על כפתור "שירותים משלימים"
  4. בחר באפשרות "אריזה מיוחדת בעלות של $5 לחבילה"
  5. לחץ על כפתור "שליחת בקשה"
  6. לאחר ביצוע התהליך ע"י צוות המרכז הלוגיסטי שלנו, אנו נעדכן אותך על כך במייל וניתן יהיה לשלם עבור שילוח החבילה

עלות השירות, $5 לכל חבילה.

שים לב,

  • אופן האריזה ושימוש בחומרי אריזה נוספים נתונים לשיקול דעתו של האורז. אם ברצונך לבצע את האריזה בצורה ספציפית, אנא עדכן את שירות הלקוחות בטרם בקשת האריזה במערכת
  • ייתכן ושימוש בחומרי אריזה נוספים יגדיל את נפח החבילה ומשקלה. במקרה כזה, מחיר המשלוח יעודכן בהתאם
שירות צילום חבילה

על מנת לצלם תכולת חבילה:

  1. התחבר לחשבונך באתר
  2. אתר את החבילה הרצויה
  3. לחץ על כפתור "שירותים משלימים"
  4. בחר באפשרות "צילום חבילה בעלות של $5 לחבילה"
  5. לחץ על כפתור "שליחת בקשה"
  6. לאחר ביצוע התהליך ע"י צוות המרכז הלוגיסטי שלנו, אנו נעדכן אותך על כך במייל וניתן יהיה לצפות בתמונת התכולה בחשבון האישי, בלחיצה על כפתור "פרטי חבילה".

עלות השירות $5.

עדכנו את שירות הלקוחות בטרם בקשת הצילום במערכת.

שדרוג משלוח ימי מוזל למשלוח אווירי

לאחר תשלום על חבילה במשלוח ימי מוזל, ניתן יהיה, לתקופת זמן מוגבלת, לשדרג את המשלוח למשלוח אווירי.

איך מבצעים זאת?

  1. התחבר לחשבונך באתר
  2. אתר את החבילה עליה ביצעת את התשלום (היא תופיע תחת אזור "בתהליך שילוח" בחשבונך האישי)
  3. לחץ על כפתור "שדרג משלוח"
  4. במסך שייפתח, ניתן להשתמש בקופון מתאים, אם יש. הנחת הקופון תינתן על ההפרש בין מחיר המשלוח הימי למשלוח האווירי
  5. לחץ על כפתור "המשך לתשלום" ובצוע את התשלום עבור הפרש המחיר
  6. לאחר ביצוע התשלום, החבילה תצורף למשלוח האווירי הקרוב

שים לב, בשדרוג משלוח מחסכוני לאווירי, החבילה תגיע אליך עם שליח עד הבית.

 
הפעלת שירות ביטוח

איך מפעילים שירות ביטוח אם חלילה נגרם נזק למוצר?
1. לעדכן את שירות הלקוחות שלנו באחד מהערוצים הכתובים (עמוד צור קשר באתר הבית) בטווח של עד 24 שעות ממסירת החבילה על ידי חברת ההפצה בארץ.
2. יש לצלם את הנזק שנגרם למשלוח + הנזק שנגרם למוצר ממספר זוויות כדי להמחיש את הנזק
3. הפעלת שירות ביטוח כרוכה בתשלום השתתפות עצמית עפ״י תנאי השירות בסעיף 12 עפ״י שווי המוצר + שירות השילוח

שימו לב:

  •  ולא הופעל שירות ביטוח במעמד התשלום עבור שילוח החבילה, לא ניתן להפעיל שירות ביטוח לחבילה שניזוקה בשילוח.
  • במידה וישלח עדכון על נזק לאחר 24 שעות לא ניתן יהיה להפעיל את שירות הביטוח 

יבוא חלקי חילוף לישראל

בשורה מדהימה לכל חובבי הרכב בישראל!

מהיום ניתן לייבא את מרבית חלקי החילוף ללא כל התערבות רגולטורית, משמעות הדבר היא שאין יותר צורך בהנפקת אישורים ובדיקת מכס.

במקרים בהם מדובר בחלקי חילוף בטיחותיים שמופיעים ברשימה המצורפת מטה, יש צורך באישור משרד התחבורה.

לנוחיותכם, צרפנו מסמך (מופיע מטה באזור "קבצים מצורפים") הכולל רשימה של חלקי חילוף הדורשים אישור של משרד התחבורה, כך שמעכשיו תוכלו לחשב את העלויות מראש וללא הפתעות.

אם אתם מעוניינים לייבא חלקי חילוף בטיחותיים ניתן ללחוץ כאן ולהוריד את הטופס שאותו יש להגיש למשרד התחבורה לצורך קבלת האישור המתאים.


המדריך להמרת מידות אמריקאיות לקניית בגדים בארה”ב

קניית בגדים באינטרנט הפכה כבר מזמן לספורט הלאומי החדש. מאות אלפי קונים כבר הבינו שאין טעם לנסוע לקניון, לחפש חנייה, להיכנס לחנות, למדוד בגדים, לעמוד בתור לקופה, לעמוד בפקקים… כשאפשר פשוט לשבת בבית מול המחשב, לשתות כוס קפה ולגלוש בין מאות אתרי המותגים המובילים בארה”ב.

אז בשביל לעשות לכם את החיים סופר קלים ובכדי שלעולם לא תתבלבלו בין המרת מידות האמריקאיות לישראליות, הכנו בעבורכם הסבר קצר וטיפים שיעזור לכם לקנות את הבגד שאתם רוצים.

מה צריך להכין מראש?

  1. סרט מדידה גמיש שיעזור לכם לבצע את המדידות
  2. טבלה שבה תוכלו לרשום את המידות של כל בני המשפחה
  3. קישור למחשבון ההמרה של גוגל מסנטימטר לאינץ’

אז איך בכלל מודדים?

מדידת גוף לגברים:

מדידת גוף לנשים:

חשוב לדעת לפני שקונים בגדים ארה”ב –

  1. בדקו האם המידות בחנות הן באינץ’ או בסנטימטר
    2. שימו לב האם המידות הם ל-UK (בריטניה), EU (אירופה וישראל) ו-US (אמריקאית)
    3. חנויות ומותגים שונים בארה”ב משתמשים בטבלת מידות שונה לכן חשוב לבדוק את טבלת המידות בכל קנייה מחדש
    4. בקניית בגדי נשים שימו לב לתיאור הפריט: Petite נשים בעל מבנה גוף קטן, Maternity הריוניות, Tall נשים גבוהות ו-Plus/Curve/Woman נשים מלאות.
    5. בקניית בגדי ילדים שימו לב לתיאור הפריט: Slim ילדים רזים, Standard גזרה רגילה ו-Plus ילדים מלאים.
המידע לא סייע לכם? מעוניינים לקבל מידע מפורט יותר?